אנחנו סוכנות קריאיטיב המתמחה בבניית מותג, יצירת שפה גרפית ייחודית, תדמית, חוויות דיגיטל ואסטרטגיה שיווקית

תן לנו להפוך את העסק שלך לחריף מאוד

קחו אותנו אנחנו חריפים אש

בניית אתר חנות וירטואלית

בניית אתר חנות וירטואלית – בתחילת שנות האלפיים עם התקדמות האינטרנט עדיין היה מוקדם מדי לדבר על מסחר אלקטרוני או על מידת הפופולריות של המסחר האלקטרוני. אם הייתם שואלים אנשים לגבי רכישת מוצרים אונליין סביר להניח שהם היו אומרים לכם שזה לא בטוח, שהם חוששים מגניבת פרטי אשראי, שהם רוצים לגעת בבגד ולמדוד אותו לפני הרכישה, שהם מעדיפים לצאת פיזית לבלות בקניון ולקנות מה שהם צריכים ולא מול מסך המחשב ואפילו בעלי עסקים שהצעתם להם להקים אתר אינטרנט לעסק היו צוחקים לכם בפנים. כיום אין כמעט עסק בישראל שאין לו אתר אינטרנט, כל עסק צריך אתר ואם יש לכם מוצרים למכירה הרי שהאתר צריך להיות בנוי בצורת חנות וירטואלית.

בניית אתר ווקומרס בוורדפרס:

אחת האופציות הטובות ביותר לבניית חנות וירטואלית היא שימוש במערכת הקוד הפתוח של וורדפרס. לוורדפרס ניתן להתקין תוספים שונים לצורך שדרוג האתר, המבנה שלו, השימוש בו וחוויית הגלישה בו. אחד התוספים הידועים ביותר הוא תוסף הווקומרס. בניית אתר ווקומרס הוא אתר למעשה בניית אתר וורדפרס העושה שימוש בתוסף פופולרי בזה, כמו מיליוני אתרי מסחר ברחבי העולם. הוא מאפשר הוספת חנות מוצרים באתר האינטרנט שלכם, פילוח וסיווג לפי פילטרים שונים וחיפוש מוצרים מהיר באתר, הוספת מוצרים לעגלה וביצוע הזמנה/רכישה של מוצרים ישירות דרך האתר (יש הצורך לחבר למערכת סליקה ו/או לPAYPAL).

בניית אתר שופיפיי:

בניית אתר חנות וירטואלית בשופיפיי היא אופציה פופולרית נוספת שתוכלו לפעול בה. מדובר במערכת מיוחדת לבניית אתרי מסחר המאפשרת לכם להתעסק בהוספת מוצרים, עיצוב והתאמה אישית של החנות שלכם על הפלטפורמה הקיימת וחיבור למערכת סליקה. הכול באופן מהיר וידידותי, ללא צורך בניסיון רב בתחום ועם תמיכה מלאה ללקוחות החברה. חבילה בסיסית בשופיפיי עולה 29 דולר וניתן להגיע לחבילות מתקדמות של 300 דולר בחודש אם צריך. לבדיקה האם כדאי לכם לבנות את אתר החנות שלכם על שופיפיי או ווקומרס מומלץ ליצור קשר עם חברת בניית אתרים מקצועית, לאפיין את העסק והצרכים שלכם ולקבל המלצה מבעל מקצוע מנוסה בתחום.

בניית אתר מסחר – טיפים חשובים שכדאי לדאוג להם עם בניית האתר:

  • התאמה רספונסיבית של האתר – חשוב להתאים את האתר לגלישה במסכים שונים. חצי מהגולשים באינטרנט עושים זאת באמצעות הסמארטפון למשל. אתם לא רוצים לאבד חצי מהגולשים שלכם כיוון שהאתר אינו מותאם לגלישה במובייל.
  • אבטחת האתר – דאגו לאתר מאובטח, במיוחד כאשר הגולשים רוצים לוודא שמדובר באתר שכזה, אתר אמין שהם אינם חוששים לשים בו את פרטי האשראי שלהם או אפילו להירשם אליו.
  • מהירות הטעינה של האתר – במחקרים שנעשו בקרב חנויות וירטואליות פופולריות בחו"ל נמצא שכל שניה של עיקוב במהירות הטעינה של האתר יכולה לעלות לבית העסק מיליוני דולרים של מכירות בשנה.
  • אפשרויות ליצירת קשר – הקהל רוצה לדעת שיש לו עם מי ליצור קשר לפני, במהלך ולאחר הזמנה ויש לו תמיכה במידת הצורך.
  • הוספת תוכן לאתר – גם כדי לבנות יחסי אמון עם הגולשים שלכם, כדי לצורך הקידום האורגני של האתר בגוגל, גם כדי להניע את הגולשים לפעולה, לצורך בניית רשימת תפוצה לעסק ועוד.

תוכן עניינים
באמנות כמו באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה.
אנו יוצרים מדי יום למאות מלקחותנו עיצובים ואתרים מדהימים ואיכותיים.
אוהבים את זה חריף!
זה לא מעניין אם זה לא חריף.
בניית אתרי וורדפרס
פיתוח אתר וורדפרס

ישנם הרבה פלטפורמות בהם ניתן לפתח אתר, למה לגשת לאחת ולא לאחרת? כל מה שרציתם לדעת על פיתוח אתר וורדפרס (WordPress). לפני שניגשים לבניית אתר

בניית אתר למסעדה
בניית אתר למסעדה

בניית אתר למסעדה – ארוחה במסעדה היא ללא ספק אחד הבילויים המועדפים כמעט על כל אדם. לעתים רבות אין לנו כוח, חשק או הניידות לצאת