אנחנו סוכנות קריאיטיב המתמחה בבניית מותג, יצירת שפה גרפית ייחודית, תדמית, חוויות דיגיטל ואסטרטגיה שיווקית

תן לנו להפוך את העסק שלך לחריף מאוד

קחו אותנו אנחנו חריפים אש

מסחר אלקטרוני בישראל – E-Commerce

מסחר אלקטרוני בישראל – E-Commerce

למעלה ממיליארד שקלים בשנה מושקעים ברכישת אונליין על ידי קניינים ישראלים. סכום אסטרונומי לכל הדעות, ומי היה מאמין לפני עשור או שניים שכך יהיה? ובכן אנשי הדיגיטלי ידעו כך. מסחר אלקטרוני בישראל הוא שם נרדף לשופינג היום. בעוד אנשים רבים מעדיפים לבצע הזמנה אונליין מאשר לגשת אל החנות ולנצל את היתרונות הרבים של האינטרנט: חיסכון בזמן ומאמץ לגשת פיזית לחנות, חיסכון בכסף על עלויות הדלק/הנסיעה, ניתן לקנות בנחת מה שאנו רוצים ללא איש מכירות שעומד לנו על הראש, ניתן לקרוא מפרט מלא וברור יותר על המוצר וכמובן ניתן לבצע השוואת מחירים אונליין בלחיצת כפתור. במילים אחרות – לבצע קניות חכמות יותר.

מסחר אלקטרוני בישראל היום לעומת עשור קודם:

בעבר אם הייתם אומרים לבעל חנות פיזית להקים אתר אינטרנט ולהציע את המוצרים שלו גם לרכישה אונליין הוא היה אומר לכם שחבל על ההשקעה הכספית. הוא מסתפק בקהל הלקוחות הפיזי שלו שמכיר אותו כבר 20-30 שנה באותו מקום. בעלי רשתות היו אומרים לכם שיש להם סניפים בפריסה ארצית וחבל על ההשקעה בפרסום באינטרנט ושאין לזה ביקוש. לבסוף אנשים היו אומרים לכם שהם חוששים לשים את כרטיס האשראי שלהם באינטרנט או לרכוש מוצר שהם לא נגעו, לא ראו ולא יודעים כיצד הוא יגיע. ובכן כיום אין דבר כזה כיוון שההצלחה מדברת בעד עצמה. יתרה מכך – אנשים מעדיפים היום לרכוש אונליין, חנות פיזיות סובלות מירידה משמעותית בהכנסות ביחס לשנים קודמות, קניונים מסוימים ברחבי הארץ התרוקנו לגמרי ואילו בעלי חנויות שפתחו גם אתר מסחר אלקטרוני בישראל יכולים ליהנות מעלייה משמעותית במכירות ובהכנסות בחברה.

בניית אתר מסחר אלקטרוני:

בניית אתר מסחר אלקטרוני e commerce תיעשה על ידי בונה אתרים מקצועי ומנוסה שיעשה שימוש במערכת ניהול תוכן כמו וורדפרס למשל לבניית האתר שלכם. באמצעות וורדפרס תוכלו להתאים את האתר לפי הצרכים שלכם ולשלוט בכל אספקט של האתר. מסחר אלקטרוני בישראל מעולם לא היה קל ופשוט יותר והסיבה לכך היא שהפיתוחים הטכנולוגיים, כמו שימוש בתוסף האלמנטור למשל, מסייעים באופן משמעותי לבניית אתרי מסחר איכותיים, מקצועיים, עם חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר ואבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר גם כן.

דגשים חשובים לחנות אלקטרונית מוצלחת:

  • התאמת האתר למובייל.
  • שיפור חוויית המשתמש באתר בכל אספקט אפשרי: שיפור מהירות הגלישה באתר, הצגת מידע מפורט ומחיר של המוצרים, ניווט נוח ויעיל למציאת המוצר שהלקוח מחפש, תכנים טובים וייחודיים המעניקים ערך לגולש ועוד.
  • חיבור לשירותי סליקה מאובטחים.
  • חיבור האתר לכלים שונים לאיסוף נתונים ואופטימיזציה.
  • ועוד…

מהו חוק מסחר אלקטרוני?

חוק מסחר אלקטרוני נועד לאכוף מספר נושאים הקשורים בסחר האלקטרוני. כך למשל שמירה על פרטיות הגולשים ופרטיהם, קבלת מסמכים אלקטרוניים, אחראיות על הגולש/בעל האתר בנושא הפצת תוכן פוגעני מסוים ועוד. כדאי להכיר גם את החוק וסעיפיו עם פתיחת אתר מסחר אלקטרוני משלכם.

תוכן עניינים
באמנות כמו באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה.
אנו יוצרים מדי יום למאות מלקחותנו עיצובים ואתרים מדהימים ואיכותיים.
אוהבים את זה חריף!
זה לא מעניין אם זה לא חריף.
קידום אתרים
קידום אתרים לעסקים ולעורכי דין

קידום אתרים לעסקים ולעורכי דין  – בעולם התחרותי של היום, גם בעלי עסקים וגם עורכי דין לא יכולים לשגשג ללא אתר אינטרנט. אבל בניית אתר