אנחנו סוכנות קריאיטיב המתמחה בבניית מותג, יצירת שפה גרפית ייחודית, תדמית, חוויות דיגיטל ואסטרטגיה שיווקית

תן לנו להפוך את העסק שלך לחריף מאוד

קחו אותנו אנחנו חריפים אש

בניית אתרים מקצועיים – מאיפה מתחילים?

בניית אתרים מקצועיים – כל אחד שפונה לבנות אתר לעסק שלו רוצה שהאתר יראה מקצועי, שהאתר יניב עוד עבודה וכך יגדיל את ההכנסות לעסק שלו. אם פעם אתר עסקי היה בעיקר כדי לשמש ככרטיס ביקור לעסק שלך, היום בניית אתרים זה כבר ממש רחוק מזה. נכון שגם היום הם משמשים ככרטיס ביקור אך המטרות של אתר עסקי הרבה יותר מורכבות מכתובת העסק, טלפון ליצירת קשר וקצת אודות החברה.

בניית אתרים מקצועיים זה מלאכה חשובה בעלת שלבים רבים הכרחיים שעליך לבחון ולעשות כדי שהאתר באמת יביא לך עוד תנועה וכך להגדיל את ההכנסות לעסק שלך. מה את או אתה צריכים לעשות כדי שיהיה לכם אתר מקצועי לעסק שלכם?

למה חשוב כל כך היום יותר מתמיד לבנות אתר מקצועי?

היום התחרות נמצאת בעיקר באינטרנט, כולם מחפשים כמעט הכל באינטרנט ולכן אתם רוצים שגם לכם יהיה אתר מקצועי לעסק שלכם. בניית אתרים מאפשרת לכם להיות חשופים יותר בפני לקוחות פוטנציאליים, מאפשרת לכם לעדכן, לפרסם ולשווק את עצמכם בפלטפורמות נוספות כמו הרשתות החברתיות, להביא לתנועה לעסק שלכם וכך ליצר הכנסה גדולה יותר.

איך להתחיל ומה לעשות את זה בדרך מקצועית?

כדי שגם לכם יהיה אתר מקצועי אתם צריכים לערוך חקר שוק תחילה ולאפיין את האתר שלכם, אתם צריכים להבין למי אתם פונים, מי הוא קהל היעד שלכם ולמקד אותו כמה שרק ניתן. התשובה כמו: "לכולם יכולים להשתמש במוצרים שלי" היא אחלה תשובה אך היא מנותקת מיקוד שאנחנו מחפשים. השתדלו למקד כמה שיותר את קהל היעד שלכם: נשים, גברים, יחידים, זוגות, הורים טריים, חיילים משוחררים, בעלי עסקים או פרטיים, בעלי הון כספי, כאלו שאין להם גרוש וחיים מהיד לפה וכן הלאה.

תחקרו על המתחרים שלכם כדי שיהיה לכם כמה שיותר כוח מולם ותבינו את דרכי הפעולה שלהם בעולם השיווק, כך תוכלו ללמוד על הדרך גם על העסק שלכם, מה מתאים לפעילות שלכם ומה לא.

אתם רוצים להיות שונים וייחודיים, אתם רוצים להדגיש את החוזקות שלכם וגם למצוא פתרון שהמתחרים שלכם לא נותנים ללקוחותיהם. אם למשל מתחרה שלכם פונה לאוכלוסייה מסוימת אתם יכולים להציע את השירותים שלכם דווקא לאוכלוסייה אחרת שלא מקבלת מענה. למשל אם העסק שלכם פועל בצפון וישנו מענה באזור גוש דן למוצרים שלכם, הזמינו את מי שנמצא בסביבתכם, הדגישו את השירותים שלכם הניתנים בצפון.

בניית אתרים מקצועיים היא המקצוענות שלנו, אנחנו צוות חריף מאוד מתמחים בבנייה ועיצוב אתרים מקצועיים לעסקים. אנחנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם.

תוכן עניינים
באמנות כמו באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה.
אנו יוצרים מדי יום למאות מלקחותנו עיצובים ואתרים מדהימים ואיכותיים.
אוהבים את זה חריף!
זה לא מעניין אם זה לא חריף.
בניית אתרי וורדפרס
כל מה שרציתם לדעת על בניית אתר וורדפרס

בניית אתרי וורדפרס – פלטפורמת וורדפרס משנה את חוקי המשחק! היא מאפשרת לרבים להשתמש בפלטפורמה הנוחה והיעילה לאתרים שונים בתחומים מגוונים באמצעות שימוש במערכת לניהול

בניית אתר אינטרנט
בניית אתר אינטרנט בעצמך בחינם

בניית אתר אינטרנט בעצמך בחינם – במציאות של היום, כדי שהעסק שלכם יישאר רלוונטי, כדאי שיהיה ברשותכם אתר אינטרנט. היתרון בעולם הדיגיטלי כיום שבהחלט אפשר