אנחנו סוכנות קריאיטיב המתמחה בבניית מותג, יצירת שפה גרפית ייחודית, תדמית, חוויות דיגיטל ואסטרטגיה שיווקית

תן לנו להפוך את העסק שלך לחריף מאוד

קחו אותנו אנחנו חריפים אש

בניית אתרים בוורדפרס – ולמה זה עדיף מכל פלטפורמה אחרת

אז הנה הבשלת לשלב בו אתה כבעל עסק מוכן להשקיע בבניית אתר תדמית ייעודי וייחודי לעסק שלך. למי שלא מבין בתחום, לפני שאתה ניגש לבניית אתר לעסק, בטח צצות בראשך המון המון שאלות. אחת מהן היא הפלטפורמה והבסיס עליה יבנה האתר.

 

חשוב לדעת כי בניית אתרים בוורדפרס היא המומלצת והמקצועית ביותר. ההבדלים בין מגוון הפלטפורמות כיום בשוק עיצוב ובניית אתרים, הם בעיקר באיך יראה האתר שלכם, עד כמה הוא יהיה דינמי וניתן לשינוי הן מבחינה עיצובית והן מבחינת הבנייה במהלך הזמן והתפתחות העסק? כמו כן, ההבדלים בין הפלטפורמות מתבטאים בניהול האתר מאחורי הקלעים והקלות שבכל פעולה, כמו לדוגמא השאלה האם תוכלו לגשת לניהול האתר בעצמכם ולבצע שינויים בקלות, או שיהיה עליכם שוב ושוב לפנות לאיש המקצוע המתאים בתחום?

בניית אתרים במערכת וורדפרס בעצם נותנת מענה ראוי לכל השאלות הללו ומעניקה שירות וניהול נגיש וקל בתחזוקת האתר שלכם בכוחות עצמכם.

אז מה אפשר לעשות בוורדפרס (WordPress)?

מערכת וורדפרס הינה מערכת קוד פתוח ומאפשרת בניית אתרים בחינם- כאשר העלויות הן בעיקר על איש המקצוע אשר בונה את האתר, מקום האחסון וכתובת הדומיין.
לרגע שיש ברשותכם את כל אלו אתם מוכנים להתחיל לבנות ולעצב את האתר, לבנות אותו בעזרת תוסף של כלי שנקרא אלמנטור, ולהטמיע בו את התכנים שאתם מעוניינים עבור העסק שלכם.

 

חשוב להבין כי בניית אתרים בוורדפרס אמנם נגישה וקלה לשימוש, אבל כשמדובר בבנית אתר לעסק, כדאי להשאיר זאת לאנשי המקצוע הנכונים בכדי שהאתר לא יראה חובבני. כפי שאתם מעוניינים שהעסק שלכם יראה וייחשב כמקצועי בתחומו, כדאי שכך יראה גם האתר, מה שיגביר באופן אוטומטי את התנועה והרווחיות שבו, כאשר האתר הוא כרטיס הביקור, המוניטין והתדמית שלכם בעיני הלקוח הפוטנציאלי.

 

לדוגמא – אם אתם עסק של מכללה המציעה קורסים מגוונים, כדאי לחשוב על בניית אתר קורסים מקצועי, אסתטי ובעל תוכן איכותי, כדי שהעין של סטודנט המעוניין באחד מהקורסים המוצעים באתר שלכם, תזהה ותתעניין בחיוב ותתרשם מהמקצועיות שהאתר משדר, שהרי אם האתר שבניתם למכללה נראה לא אסתטי ולא מזמין, כך גם הרושם הראשוני והמחשבה שאתם מציעים קורסים לא איכותיים.

 

לכן, כדאי לעשות זאת חכם ולהבין שהרמת אתר מאפס בכוחות עצמכם זוהי איננה משימה פשוטה. כדאי להתחיל מאפיון של הצרכים ומפת שימוש מדויקת עבור לקוחות העסק שלכם, ועבור הצרכים הללו ישנם בעלי מקצוע מעולים במיוחד אצלנו בחריף.

איזה יתרונות יש לוורדפרס?

המערכת של וורדפרס חופשית וללא שום הגבלה על כמות העמודים שתרצו שיהיו באתר העסק שלכם, לצד העובדה שהיא חינמית לחלוטין.

כמו כן, וורדפרס מאפשרת לכם שליטה מלאה לחלוטין על כל פרט קטן וכל פסיק בתוכן האתר, בין אם מדובר בשינויים סיזיפיים לבין אם מדובר בשינוי מבנה האתר לגמרי.

לעיתים, כמו ג׳ימייל, אנחנו צריכים להתמודד עם העובדה שהשם של החברה או המותג מופיעים בשם, אבל כשמדובר באתר הבנוי בוורדפרס אתם יכולים לבחור דומיין בתשלום מזערי ולבחור עבור הכתובת של אתר העסק שלכם כל שם שתרצו, כאשר למטרה זו יש כמה אתרים מובילים. לעיתים ישנם שמות בעלי ביקוש גבוה יותר ועל כן העלות עליהם תהיינה גבוהה יותר מאשר שמות אחרים.

 

כמו כן, עצם העבודה עם התוסף אלמנטור מאפשרת להעניק ללקוחות העסק שלכם חווית משתמש ברמה גבוהה מאוד כשהם מבקרים באתר, בגלל ההיצע וההתאמה האישית שהכלי הזה מאפש בבניית אתר לעסק, אחת מהחוויות היא בניית תבנית שתהיינה קבועה ואחידה במעבר בין עמוד לעמוד בתוך האתר.

 

למידע נוסף בתחום ראו גם: עיצוב ובניית אתרים לעסקים

 

 

תוכן עניינים
באמנות כמו באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה.
אנו יוצרים מדי יום למאות מלקחותנו עיצובים ואתרים מדהימים ואיכותיים.
אוהבים את זה חריף!
זה לא מעניין אם זה לא חריף.
עיצוב ובניית אתרים לעסקים
עיצוב ובניית אתרים לעסקים

היום ישנה מגמה שבנית אתרים כל אחד יכול לעשות. זה לא שקר, כן. היום הפלטפורמות לבניית אתרים פתוחה לכולם וישנן לא מעט שהן גם בחינם.

פיתוח אתרים ואפליקציות
ההבדלים בין פיתוח אתרים לאפליקציות

פיתוח אתרים ואפליקציות – היום בעולם המדיה המפותחת אנחנו רואים יותר ויותר בשימוש המילים אפליקציות, יישומים, פיצ'רים ועוד מושגים רבים אחרים בנוסף לזה אנחנו צריכים