אנחנו סוכנות קריאיטיב המתמחה בבניית מותג, יצירת שפה גרפית ייחודית, תדמית, חוויות דיגיטל ואסטרטגיה שיווקית

תן לנו להפוך את העסק שלך לחריף מאוד

קחו אותנו אנחנו חריפים אש

טרנספורמציה דיגיטלית לחברות ועסקים

טרנספורמציה דיגיטלית – הדרך הנכונה להעביר את העסק לדיגיטלי היא לאפיין את אתר האינטרנט הרצוי, לבדוק מי קהל היעד, להגדיר מטרות ברורות ולאחר מכן להשקיע באפיקי השיווק הרלוונטיים.

בנוסף, חשוב להתייעץ עם בעלי מקצוע כדי להשלים את תהליך הטרנספורמציה מהר וביעילות

המטרה של טרנספורמציה דיגיטלית היא להעביר את בית העסק מפעילות במרחב הפיזי אל המרחב המקוון. הפעילות במרחב המקוון יכולה להיות מבוססת על פלטפורמות שונות: עמוד נחיתה, אתר אינטרנט, פרופיל עסקי ברשתות החברתיות ועוד. לכל אחת מהפלטפורמות האלה יתרונות ומאפיינים אחרים, אך מטרת העל היא להציב את החברה או העסק בחזית הטכנולוגיה.

היתרון של טרנספורמציה מן הסוג הזה בא לידי ביטוי בעדכון דרכי הפעולה של חברות ועסקים. בטווח הקצר, זה אומר למשל הרחבת מספר הלקוחות הפוטנציאליים וקהל היעד שאליו כל חברה או עסק פונים. בטווח הבינוני והארוך, זה עשוי גם להגביר את ההכנסות והרווחים. לכן טרנספורמציה היא כיום לא פריבילגיה, אלא תנאי בסיסי ליכולת ההישרדות של חברות ועסקים ולבידול של המוצר או השירות מול המתחרים. 

טרנספורמציה דיגיטלית ודיגיטציה לעסקים

עסקים קטנים, בינוניים וגדולים זקוקים באותה מידה לפעולות דיגיטציה שונות. עם זאת, יש הבדל בין הפעולות שאותן עסקים יכולים לבצע. אפשרות אחת למשל היא להתחיל בפעולות בסיסיות יחסית של שיווק דיגיטלי לעסקים שכבר יש להם אתר אינטרנט. אם האתר פעיל אבל אין אליו מספיק כניסות או שהוא לא משיג לקוחות, כנראה שהדגש יצטרך להיות על שיווק מחדש ועל תכנון אסטרטגי של הכלים המסחריים שבהם משתמשים.

אפשרות אחרת היא לבצע דיגיטציה בתוך תחומי העסק בלבד: לסרוק מסמכים כדי להעביר אותם לענן, להחליף שירותי ארכיון או להמיר חלק מהשירותים הניתנים על ידי עובדים לשירותים אוטומטיים. בכל אחד מהמקרים האלה, הדיגיטציה מותאמת גם לצרכים של העסק מבחינת אופי הפעילות שלו וגם לתקציב ולדרישות שלו.

הנקודה היא שהתהליך של טרנספורמציה דיגיטלית חייב להתבצע בליווי מקצועי. נכון שבעלי עסקים, חברות וארגונים מכירים את הפעילות המסחרית שלהם טוב יותר מכל אחד אחר, אבל זה לא אומר שהם יודעים גם כיצד לבצע בניית אתר וורדפרס או כיצד לקדם את עצמם בגוגל ובפייסבוק. אז כמו שהולכים עם הרכב למוסך, כדאי להגיע עם העסק למישהו שמתמחה בדיגיטציה. 

שיווק דיגיטלי

תהליך השיווק המתבצע במרחב המקוון מייצג בצורה הטובה ביותר את היתרונות של טרנספורמציה לחברות ועסקים. כיום כבר ידוע שמי שלא באינטרנט כמעט לא קיים, לכן תהליך השיווק חייב להיות כמה שיותר עדכני ורלוונטי. אם מבצעים אותו נכון, יש כמה יתרונות שאותם ניתן להפיק באופן מיידי:

  1. שיווק מגדיל את המכירות – שיווק שמבוצע נכון מגדיל את המכירות. הוא לא רק נחשב הוצאה מוכרת לצרכי קיזוז חבות המס של בית העסק, החברה או הארגון, אלא גם משיג תוצאות מעולות מבחינת המכירות והרווחים. באמצעות השיווק ניתן להפוך את העסק למצליח יותר ולבסס את מעמדה של החברה גם בשוק המקומי וגם בשוק הבינלאומי.
  2. שיווק משמר לקוחות – שיווק שמבוצע נכון בפילוח מדויק של קהל היעד והלקוחות יכול לעזור לשמור עליהם. בעידן של היום יש המון תחרות ותשומת הלב של הלקוחות מוגבלת לכמה שניות בודדות בלבד, אז אין לבעלי אתרים ועסקים הזדמנות שנייה להשאיר רושם ראשוני חיובי. אבל כדי לדאוג שהמסר המדויק יגיע מלכתחילה לקהל היעד הרלוונטי, חייבים לבצע את השיווק בכלים הדיגיטליים המתקדמים ביותר.
  3. עלות משתלמת – היתרו של שיווק דיגיטלי לעומת שיווק רגיל הוא בבניית תקציב בהתאמה אישית. בשביל לפרסם ברדיו או בטלוויזיה למשל צריך לשלם את אותו סכום, בלי קשר להיקף הפעילות של החברה או הארגון, אבל באינטרנט זה לא ככה: כל בעל עסק יכול לקבוע את התקציב שמתאים לו ואף לעשות את זה על בסיס יומי, שבועי או חודשי. כאשר נשארים עם אצבע על הדופק מבחינת שמירה על מסגרת התקציב, הופכים את השיווק מהוצאה להשקעה.

התנאי היחיד לניצול כל היתרונות השונים של שיווק דיגיטלי הוא לעשות את זה נכון. התהליך מתחיל באפיון מדויק של האתר, ממשיך בבדיקה לגבי הצרכים האמיתיים של קהל היעד וכולל גם השוואת מחירים. 

אתרי אינטרנט

חברות עוסקים שרוצים להשלים את התהליך של טרנספורמציה צריכים להתחיל מאתר האינטרנט שלהם. אם אין בכלל אתר, כמובן שחייבים לבצע אפיון ולבנות אותו. באמצעות אפיון אתר ניתן להחליט למי פונים, מה המטרות שמנסים להשיג, האם מתמקדים בפלטפורמה רחבה או בעמוד נחיתה בלבד, האם נעשה קידום אתרים בגוגל בצורה אורגנית או ע"י פרסום, האם בגוגל או רק ברשתות החברתיות? תוך כמה זמן אמורים לראות תוצאות וכן הלאה. האפיון הוא תכנית עבודה ולכן יש להתייחס אליו ברצינות.

בשלב השני בוחרים איזה אתר בדיוק לבחור ומחליטים גם כיצד לתחזק אותו. המטרה היא מצד אחד להקל על העסק, אך מצד שני לאפשר לו לעדכן תכנים ולפרסם מבצעים. לבסוף, השיווק הדיגיטלי מחייב בקרה אינטנסיבית ובדיקות כדי לדעת מה עובד ומה צריך לתקן או לשנות. כך מבצעים טרנספורמציה אמיתית ולא מסתפקים רק במה שקורה מעל פני השטח. 

תוכן עניינים
באמנות כמו באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה.
אנו יוצרים מדי יום למאות מלקחותנו עיצובים ואתרים מדהימים ואיכותיים.
אוהבים את זה חריף!
זה לא מעניין אם זה לא חריף.
קידום אתרים מקצועי
קידום אתרים מקצועי

קידום אתרים מקצועי – בעלי עסקים רבים מקלים ראש בקידום העסק שלהם במנועי החיפוש, למרות שהמגמה בעליה וישנם יותר ויותר בעלי עסקים שפונים לקידום אתרים