אנחנו סוכנות קריאיטיב המתמחה בבניית מותג, יצירת שפה גרפית ייחודית, תדמית, חוויות דיגיטל ואסטרטגיה שיווקית

תן לנו להפוך את העסק שלך לחריף מאוד

קחו אותנו אנחנו חריפים אש

בניית אתרי וורדפרס

כאשר אתם באים לבנות אתר לעסק תצטרכו לבחור ביחד עם חברת בניית האתרים שלכם על איזו פלטפורמה לבנות את האתר שלכם. כאשר אתם בוחנים את הפלטפורמות השונות אתם לוקחים בחשבון שההבדלים יכולים להשפיע גם על האופן שבו האתר שלכם יראה, גם על המגבלות שיהיו לכם בניהול ועיצוב האתר, גם על העלויות של הבנייה והתחזוקה של האתר וגם על הנוחות שלכם בניהול האתר. בניית אתרי וורדפרס תהיה האופציה הטובה ביותר בדרך כלל מכל הסיבות הללו ובשל יתרונות רבים אחרים שיש למערכת וורדפרס להציע לכם.

מהי מערכת ניהול התוכן של וורדפרס?

מערכת ניהול התוכן של וורדפרס הינה מערכת קוד פתוח המאפשרת הקמה של אתרי וורדפרס בחינם. כל שאתם צריכים הוא חשבון אחסון ודומיין, להקים את האתר ולהתחיל לעצב אותו ולצקת אליו תוכן. נשמע פשוט על הנייר אולם ההבדל בין בלוג שילד בן 14 יכול להקים לאחר שקרא מדריך בניית אתרי וורדפרס לבין אתר מקצועי ורציני לעסק שלכם שמשדר את החזון שלכם, מחזק את המותג שלכם ומניע לפעולה את הגולשים שלכם הוא הבדל גדול מאוד ולכן טוב שיהיה בידי בונה אתרים מקצועי. לוורדפרס יש יתרונות רבים הן ברמת חוויית המשתמש והן עבור בעלי האתר.

היתרונות של בניית אתרים בוורדפרס:

  • מערכת ניהול תוכן בקוד פתוח – כלומר ניתן לשלוט בכל מה שקשור באתר, החל מטיפוגרפיה, עיצובים, אלמנטים שונים ועד לשינויים בקוד המבנה של האתר.
  • מערכת חופשית ללא הגבלות – אינכם מוגבלים לכמות מסוימת של עמודים באתר שלכם, אינכם צריכים לסבול פרסומות שלא קשורים אליכם בתוך האתר, אינם צריכים שבדומיין האתר שלכם יופיע גם השם של החברה דרכה אתם בונים את האתר שלכם וכו'.
  • המערכת מאפשרת שימוש בתבניות (חלקן בחינם חלקן בתשלום) לבחירה כדי לבסס עליהן את העיצוב של האתר. מדובר בחיסכון משמעותי של זמן ועלויות לבעל העסק.
  • המערכת מאפשרת התקנה של תוספים לשדרוג חוויית המשתמש באתר, הוספת טפסים או גלריות, תוספי המסייעים לקידום אורגני של האתר בגוגל ועוד עשרות אלפי סוגים של תוספים מסוגים שונים. גם כאן יש אלפי תוספים בחינם ואינספור תוספים של מפתחים עצמאיים שמוכרים אותם בתשלום.

בניית אתרי וורדפרס לעסקים – טיפים חשובים:

בניית אתרי וורדפרס לעסקים תתחיל באפיון מקצועי של האתר ובדיקה מה קהל היעד שלכם מחפש. כדאי לבצע מחקר מילות מפתח וסביבו לבסס את העמודים המרכזיים באתר שלכם. חשוב לדאוג שמהירות הטעינה של האתר תהיה טובה כיוון שטעינה איטית שלו עשויה להבריח את הקהל. כמו כן התאימו את האתר גם לגלישה במובייל ובמסכים שונים.

בניית אתרי וורדפרס בהתאמה אישית באמצעות אלמנטור:

אלמנטור הוא תוסף וורדפרס פופולרי מאוד שמיליוני אתרים בעולם מבוססים עליו. מדובר בpage builder  ברמה הגבוהה ביותר עם חוויית משתמש איכותית ועשרות רבות של אלמנטים הניתנים לשימוש (בגרסת הפרו של התוסף). השימוש בתוסף מאפשר לנו לערוך עמודים באתר באמצעות משיכה, הוזזה ומיקום של האלמנטים אותם אנו יוצקים ומסדרים בתוך העמוד. ניתן גם לבנות תבניות קבועות לעמודים מסוגים מסוימים כדי לחסוך את הכנת העיצוב כל פעם מחדש עבור עמוד דומה.

למידע נוסף ראו גם: בניית אתרי תדמית

תוכן עניינים
באמנות כמו באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה.
אנו יוצרים מדי יום למאות מלקחותנו עיצובים ואתרים מדהימים ואיכותיים.
אוהבים את זה חריף!
זה לא מעניין אם זה לא חריף.
פיתוח אתרי אינטרנט
פיתוח אתרי אינטרנט

למה חשוב להשקיע בפיתוח אתרי אינטרנט ואיך עושים את זה? בניית אתר אינטרנט הוא תהליך המשלב מספר לא קטן של פעולות שיש לשים לב בכל

בניית אתרי תדמית
בניית אתרי תדמית

בניית אתרי תדמית – בעידן של היום אף אחד לא רוצה להישאר מאחור, אתם רוצים להיות הכי טובים, הכי נראים, הכיר חשופים, הכי מבוקשים והכי

פרסום בפייסבוק
פרסום בפייסבוק: יתרונות וחסרונות

פייסבוק נחשבת לרשת החברתית הגדולה והמובילה בישראל ובכל העולם. מיליוני ישראלים מבלים בפייסבוק מידי יום, לכן חשוב לנצל את המדיה לצורך פרסום ושיווק העסק שלכם.