אנחנו סוכנות קריאיטיב המתמחה בבניית מותג, יצירת שפה גרפית ייחודית, תדמית, חוויות דיגיטל ואסטרטגיה שיווקית

תן לנו להפוך את העסק שלך לחריף מאוד

קחו אותנו אנחנו חריפים אש

החשיבות של בניית אתר אינטרנט למשרד עורכי דין

בניית אתר אינטרנט למשרד עורכי דין – החשיבות של בניית אתר אינטרנט למשרד עורכי דין בניית אתר אינטרנט לעסק הוא בעצם הרושם הראשוני בעיני הלקוח הקיים או הפוטנציאלי, כאשר הוא מהווה את אותו התפקיד כמו של חלון ראווה בחנות. שהרי אם זהו התפקיד העיקרי של עיצוב ובניית אתרים, כדאי בהחלט שזה יהיה מוצלח וטוב.

במה זה מתבטא?

כאשר מאחורי בניית אתר אינטרנט לעסק נעשית חשיבה רבה ותכנון נכון, האתר יציג את התכונות האיכויות ביותר של העסק שלכם ושלכם בתור נותני שירות או מוצר. כמו כן, עיצוב ובניית אתרים בשיטה הנכונה יעניק מקפצה בחיפוש האתר שלכם במנועי החיפוש וברשת בכלל, בדיוק כמו לקוח שחוזר לחנות הפיזית או המשרד שלכם לאחר שהיה מרוצה או נתן המלצה עליכם למכריו. ולכן החשיבות הגדולה בבניית אתר אינטרנט לעסק.

חשוב להבין שלא מדובר רק בבניית אתרי תדמית או עיצוב אתרים, אלא שעיצוב ובניית אתרים מהווים ככלי להעברת המסרים אותם אתם מעוניינים להעביר ללקוחות הקיימים והפוטנציאליים ברגע שהם נחשפים אליכם ברשת, ולכן עיצוב אתרים לא אמור להיות רק יפה, אלא גם פרקטי ומסונכרן היטב עם עבודת הבנייה שלו.

טיפים חשובים לאתר אינטרנט למשרד עורכי דין

אמנם באומנות כמו באומנות העתקה היא שיטה נפוצה, אך הקסם הוא לא רק להעתיק מאתר אלא גם להפוך אותו לטוב יותר ולשפר את הפונקציונליות שלו, כך שהאתר שלכם יוביל מעל השאר בתחום.

הכוונה בכך היא בניית אתר אינטרנט לעסק של משרד עורכי דין כזה שיהיה פשוט וקל למשתמשים ולגולשים בו, קודם כל מבחינת הנגשת התכנים הקשורים למשפט ועריכת דין באופן פשוט וחשוף למשתמש כך שהניווט יוביל בעיקר אל התכנים הללו, וכמו כן הנגשה והדגשה מירבית של טופס יצירת הקשר עם המשרד, שהרי זו המטרה העיקרית של העסק שלכם, כמו גם של הלקוחות המעוניינים בשירותים שלכם.

כמו כן, כשאתם ניגשים יחד עם איש המקצוע המתאים לבניית אתר אינטרנט לעסק, כדאי לחשוב יחד איתו באיזו מערכת כדאי לכם לבחור לניהול האתר, כאשר המבחר של מערכות לניהול תוכן והתוספים שלהן הן רבות ומגוונות והכל תלוי בצרכים שלכם ממנה.

אמנם לכל מערכת ניהול אתר יש פונקציות דומות ולעיתים אף זהות, אך לכל אחת מהן יש פונקציה המייחדת רק אותה ולכן חשוב להתייעץ ולבדוק מה באמת יתאים לאתר של משרד עורכי דין מבחינת הניהול שהאתר זקוק לו במהלך התפעול שלו, כמו גם בחשיבה על קלות העיצוב ובניית אתרים.

כדאי לדעת שכל החלטה שתבצעו כמו באיזו מערכת להשתמש ובאיזה תוסף, עשויים להשפיע בהמשך על התקציב שלכם ולכן כדאי לדעת מראש כמה בכוונתכם להשקיע.

מה הם השלבים בעיצוב ובניית אתרים?

כשמדובר בבניית אתרי תדמית, בייחוד בבניית אתר אינטרנט למשרד עורכי דין, כדאי לעקוב אחרי השלבים המומלצים לעיצוב ובניית אתרים כדי לעשות זאת כמה שיותר נכון ומועיל. אז מה הם השלבים בכלל?

שלב ראשון – תכנון האתר והבנת הצרכים

לפני שאתם ניגשים למשימה לצד אנשי המקצוע והעבודה על האתר, כדאי לאסוף כמה שיותר מידע ונתונים לצורך תחילת הפרויקט, לכן כדאי לאפיין ולהיערך בהתאם גם עם לוח זמנים המוקדש לכל משימה. עם כל אלו תוכלו לקבל הצעת מחיר טובה ומדויקת ככל הניתן ולא לקבל הפתעות לא נעימות בהמשך. שלב האפיון הוא בניית הגריד העתידי של המבנה של האתר, דמיינו לכם שלד של בית, יציקה, קלונסאות וכד', לאחר מכן לא תוכלו להזיז דברים או במידה ותרצו יעלה זה כסף רב, לכן יש לתכנן בקפידה.

שלב שני – עיצוב גרפי לאתר

כאמור קודם, האומנות היא העתקה והפיכת האתר לטוב יותר מהמתחרים של משרדי עו"ד אחרים. אז כן ישנם אלפי עו"ד במדינת ישראל וייתכן שהגולשים כבר מתבלבלים מההיצע, לכן יש צורך ליצור עיצוב ייחודי שישאיר חותם על הגולש, כזה שיגרום לו להישאר באתר ולהבין את ערך המוסב של השירות אותו העורך דין מספק.

שלב שלישי – פיתוח אתר האינטרנט

כשאתם נעזרים בשירותיו של מנהל פרויקטים אשר מאפיין אתכם יחד את האתר והפונקציונליות שלו, מעבר לעיצוב, המתכנת יהיה זה שבעצם מיישם את כל מה שבניתם בסקיצה עד כה, ועל מערכת הניהול הנבחרת (המלצה שלנו מערכת וורדפרס).

שלב רביעי – תוכן תוכן תוכן ורק תוכן איכותי

מרבית חברות קידום אתרים כחלק מתהליך קידום האתר בגוגל בונים אסטרטגייה של תוכן, התוכן הוא פרמטר חשוב ביותר, יש שאומרים שאפילו 80% מתהליך הקידום הוא כתיבת תוכן. אז לאחר שהאתר של המשרד שלכם כבר עומד באוויר ואפילו בסביבת הפיתוח (שלב הבטא של האתר לפני עלייתו לאוויר), מגיע השלב של כתיבת התוכן ולאחר מכן הזנת התכנים שיהיו באתר, כאשר אלו יהוו נתח משמעותי ביותר בהתרשמות הלקוחות הגולשים באתרכם, שימו לב כי הגולשים מצפים לקרוא תוכן איכותי וזה מעיד על איכות לגולש מבחינת גוגל, וככל שיקראו יותר וישהו יותר הגולשים באתר כך גוגל מסיק כי התוכן איכותי לגולש ומדרג את התוכן שלך ואת האתר בהתאם.

שלב חמישי – חשיבה על מנועי החיפוש

כחלק מהתוכן, גם הצבת מילות מפתח כדי שיגיעו אל אתר העסק שלכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים מחיפוש פשוט במנועי החיפוש של גוגל, זהו פקטור חשוב להצלחת האתר, השיווק והקידום שלו ברחבי הרשת. ישנם כלים חינמיים איתם תוכלו לבחון את מילות המפתח המבוקשות ולבצע מחקר מילות מפתח מדויק על מנת לדעת לאן לכוון.

שלב שישי – בדיקת איכות QA

לאחר שסיימתם את כל השלבים הללו, יש צורך בבדיקת איכות לצד כל אנשי המקצוע בהם נעזרתם בפרויקט של הקמת האתר.

הבדיקה מקיפה את כל הנתונים שעוזרים בתפקוד האתר כמו זמן הגלישה של כל משתמש בכל אחד מן העמודים, חיפוש במנועי החיפוש של גוגל, תאימות תצוגת האתר למגוון המסכים בשוק, ועל פי כל אלו מבצעים תיקונים בהתאם ולפי הצורך, כך שאתר משרד עורכי הדין שלכם יהיה מושלם ומוביל מול המתחרים.

תוכן עניינים
באמנות כמו באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה.
אנו יוצרים מדי יום למאות מלקחותנו עיצובים ואתרים מדהימים ואיכותיים.
אוהבים את זה חריף!
זה לא מעניין אם זה לא חריף.
שיפור מצב קידום האתר בגוגל
שיפור מצב קידום האתר בגוגל

שיפור מצב קידום האתר בגוגל – שיפור מצב קידום האתר הוא החלום של כל בית עסק שמכבד את עצמו ורוצה לייצר תדמית אמיתית של מותג