אנחנו סוכנות קריאיטיב המתמחה בבניית מותג, יצירת שפה גרפית ייחודית, תדמית, חוויות דיגיטל ואסטרטגיה שיווקית

תן לנו להפוך את העסק שלך לחריף מאוד

קחו אותנו אנחנו חריפים אש

עיצוב דף מכירה – מה חשוב לכלול בדף המכירה

עיצוב דף מכירה – מה חשוב לכלול בעיצוב ופיתוח דף מכירה דף מכירה – עמוד אינטרנטי המציג מוצר או שירות במטרה לגרום לגולש לרכוש אותו –  הוא אחד הכלים החשובים ביותר בעולם המסחר באינטרנט, אולם רבים מדי לא יודעים כיצד לבצע עיצוב ופיתוח דף מכירה בצורה נכונה, שגם תשרת את הקידום והפרסום שלו וגם תמיר גולשים רלוונטיים לרוכשים. איך עושים זאת נכון? על כך במאמר שלפניכם

זה לא סוד שהאינטרנט העולמי, רשת האינטרנט העולמית (WWW) כבר מימי ראשיתו בשנות התשעים של המאה הקודמת, היה בעל פוטנציאל מסחרי עצום. ההנחה הזו היא בסך הכל די הגיונית: היכולת להפיץ מידע בקלות לכל העולם, על גבי מערכת אלקטרונית הזמינה לכולם, מאפשרת גם להפיץ מידע ומסרים שיווקיים ומסחריים, על מנת להגדיל מכירות ולהיכנס לשווקים בכל רחבי הגלובוס.

אולם בימים הראשונים של האינטרנט זה לא היה כל כך פשוט: מהירות האינטרנט היתה איטית מאוד, החיבור לאינטרנט לא היה נגיש לכולם, וגם היכולת לבצע מכירות ישירות באינטרנט לא היו קיימות, כאשר בתחילת הדרך גם לחברתנו חריף מאוד לא היו דרכים לבצע סליקה בטוחה של כרטיסי אשראי.

לקח זמן של כמה שנים לפני שהאינטרנט המסחרי המוכר לנו כיום התפתח, גם בצד המהירות והנגישות של הציבור אליו, גם בצד הטכנולוגי של העברת המידע, וגם בצד האבטחה של נתוני האשראי. גם לציבור לקח זמן להתרגל לשינוי, ולבטוח בפלטפורמה הזו.

אחת מפורצות הדרך הראשונות בתחום זה היה זירת המסחר של איביי, שבתחילת דרכה היתה בנויה כפלטפורמה עבור אנשים למכור חפצים יד שניה שברשותם דרך האינטרנט. לצורך פתרון בעיית הסליקה המאובטחת, איביי הקימה את חברת פייפאל, שהפכה לענקית סליקה אינטרנטית כלל-עולמית בהמשך, שאינה בהכרח רק עבור מכירות באיביי.

במקביל, מומחי השיווק והפרסום החלו לחקור את הפוטנציאל המסחרי של האינטרנט, ופיתחו כללי קופירייטינג מסחרי מיוחדים עבור הפלטפורמה הזו, שמאז כמובן התפתחו והשתנו מספר פעמים. גם לאחר כל השינויים בסגנון ובהגשה של מידע שיווקי עם קריאה לפעולת רכישה בסופו – אבן הבניין של המסחר באינטרנט היתה ונותרה עיצוב ופיתוח של דף מכירה מקצועי.

מאמרים נוספים:

עיצוב ופיתוח של דף מכירה מקצועי

אז מהו דף מכירה? כאמור, בשונה מדף נחיתה דף מכירה הינו עמוד אינטרנטי הכולל מידע שיווקי שבו יש קריאה לפעולת רכישה בתוכו. דפי מכירה באינטרנט עברו כמה גלגולים בתצורה ובהגשה של המידע השיווקי הזה.

דפי המכירה הראשונים באינטרנט כללו הרבה טקסט ותמונות. קופירייטינג של דפי מכירה כאלו יצרו דפי מכירה ארוכים מאוד, שלפעמים היו שווי ערך לעשרה עמודי וורד או יותר. מטרת הטקסט באותם דפי מכירה ארוכים (Long form sales pages) היא להעביר את הגולש מעין מסע מנטלי דרך הבעיה שהוא מבקש לפתור, ללחוץ על נקודות הכאב שלו, ואז להעביר אותו אל הפתרון המוצע בדף המכירה, לרבות סיפורי הצלחה של משתמשים בשירות או במוצר עצמו.

עיצוב ופיתוח של דף מכירה ארוך היה כמו לבנות מיני אתר, בהיבט המקצועי: זה היה עמוד עם עיצוב בעל אלמנטים גראפיים רבים, הממוקמים בצורה מחושבת ואסטרטגית על פני הדף, במטרה להעצים את המסר בכל שלב שלו.

אי שם בעשור הראשון של המאה הנוכחית, בשנותיה הראשונות ממש, החל להופיע חידוש מהפכני בעיצוב ופיתוח של דף מכירה, עם הופעתו של וידאו המכירה (VSL – Video Sales Letter), שלמעשה הפך את דפי המכירה הארוכים ל"טכנולוגיה ישנה" בעיני הגולשים ואנשי המקצוע כאחד. פתאום, לדפי המכירה היה מראה, סאונד ו-וידאו.

דפי מכירה מבוססי וידאו רבים, בימים הראשונים, היו למעשה סדרה של משפטים המסודרים במצגת שרצה על המסך, בליווי קריינות בטון משתנה ובקול מכירתי משכנע. עיצוב ופיתוח של דפי מכירה כאלו היה יחסית פשוט: בדרך כלל, היה מדובר בדף עם כותרת ראשית, כותרת משנה, כמה נקודות לגבי המוצר, הסרטון עצמו וכפתור לרכישת המוצר או השירות.

בהמשך סרטוני המכירות השתכללו, וכללו הפקות וידאו מורכבות, לפעמים כולל שחקנים, סטים שכורים של צילומים ועוד. בתי עסקים יצרו את סרטוני התדמית הראשונים, שסיפרו על העסק ועל הוותק שלו בתחום, ואותם הציבו בדפי מכירה אינטרנטיים של העסק.

לאחרונה יש נטייה לחזור לסרטוני מכירה פשוטים, המשלבים אמנם טקסט וקריינות, עם צילומי רקע המשרתים את חיזוק המסר המילולי של הסרטון. מבחינת עיצוב ופיתוח דף מכירה בימים אלה, מדובר בשילוב של וידאו וטקסט באורך משתנה, הכולל גם קריאה לפעולה כמובן. המחקר השיווקי מראה שדפי מכירה עם וידאו ממירים בכ-80% יותר מאשר כאלו שהינם מבוססים רק עם טקסט ותמונות.

עיצוב דף מכירה על ידי חברה לבניית אתרים

דפי מכירה הינם דפי אינטרנט לכל דבר. הם יכולים להיות חלק מאתר רחב יותר, ויכולים לעמוד בפני עצמם. כפי שעולה ממה שנאמר קודם לכן, ישנה הרבה מאוד חשיבה אסטרטגית שיווקית בכתיבה, בעיצוב ובבנייה של דפי מכירה.

לכן מומלץ להשתמש בשירות של חברה לבניית אתרים בעת עיצוב ופיתוח דף מכירה לעסק שלך. זה חשוב גם מן ההיבט הטכני של בניית הדף עצמו באופן נכון, מקצועי ונטול תקלות, וגם מן ההיבט המסחרי והשיווקי, בבנייה נכונה של המסר.

ייתכן שבפרויקט לעיצוב ופיתוח דף מכירה שלך צריך להשתמש לא רק בחברה לבניית אתרים, אלא גם בחברה לקידום אתרים. השילוב של המומחיות הטכנית בבניית אתרים של בוני אתרים מקצועיים, ביחד עם מומחי שיווק באינטרנט, יכול להניב את התוצאה המיטבית מדף המכירה המיועד שלך.

חברה לקידום אתרים תדע לסייע לך בכתיבת הקופי הנכון לדף המכירה שלך, ואף תדע מניסיונה מה עובד בשוק ומה לא; בנייה שיווקית וטכנית נכונה של דף המכירה הבסיס לקידום אתרים מקצועי, שיכול לשרת גם את קידומו של דף המכירה שלכם.

תוכן עניינים
באמנות כמו באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה.
אנו יוצרים מדי יום למאות מלקחותנו עיצובים ואתרים מדהימים ואיכותיים.
אוהבים את זה חריף!
זה לא מעניין אם זה לא חריף.
בניית אתר לעורכי דין
בניית אתר לעורכי דין

בניית אתר לעורכי דין – עורכי דין הם ללא ספק מאנשי המקצוע הדקדקניים ביותר בכל הנוגע לתשתיות שיווק, מיתוג, וחומר פרסומי שמייצג אותם. הקרב בין