אנחנו סוכנות קריאיטיב המתמחה בבניית מותג, יצירת שפה גרפית ייחודית, תדמית, חוויות דיגיטל ואסטרטגיה שיווקית

תן לנו להפוך את העסק שלך לחריף מאוד

קחו אותנו אנחנו חריפים אש

בניית אתר למסעדה

בניית אתר למסעדה – ארוחה במסעדה היא ללא ספק אחד הבילויים המועדפים כמעט על כל אדם. לעתים רבות אין לנו כוח, חשק או הניידות לצאת למסעדה או בשל מזג האוויר או סיבה אחרת פשוט מעדיפים להזמין אוכל הביתה. במקרה כזה – חשוב שיהיה למסעדה אתר אינטרנט מקצועי המאפשר לאנשים למצוא את המסעדה בגוגל בשלב ראשון ולבצע הזמנה דרך האתר או הטלפון בשלב שני. בניית אתר למסעדה ייעשה על ידי חברת בניית אתרים מקצועית ומנוסה, המכירה בחשיבות של בניית אתר למסעדה, בניואנסים הקטנים הנדרשים לטובת הצלחת האתר ושיפור חוויית השימוש בו ומה כדאי לעשות כדי להגדיל את המכירות באתר.

האם מסעדה באמת צריכה אתר אינטרנט? למה הוא יכול לשמש?

מסעדה היא עסק שפועל לרוב במרחב הפיזי. כלומר, יציאה למסעדה נחשב כבילוי לכל דבר והרבה כסף מושקע בכך שהמסעדה תהיה נקייה, מטופחת, מעוצבת ואיכותית כדי לספק את אותה חוויה מושלמת לאנשים היוצאים אל המסעדה לבילוי שלהם. אז למה בכלל מסעדה צריכה אתר אינטרנט? ובכן נגענו בכך מעט בפסקה הקודמת.

ראשית מדובר במיתוג חשוב. מסעדה שאין לה אתר אינטרנט מקצועי לרוב תיחשב קטנה יותר, לא מושקעת או לא מודרנית. משהו שאנשים לא בהכרח מתחברים אליו. דבר נוסף הוא שאתר מושקע יכול רק להוסיף למוניטין של המסעדה.

כמו כן כאשר למסעדה יש אתר אינטרנט ניתן למצוא אותה בגוגל, בין אם בחיפוש ישיר של שם המסעדה ובדיקת התפריט שלה, מיקום ומידע עליה ובין אם על ידי חיפוש משלוחי אוכל באזור בו פועלת המסעדה. לבסוף כמובן אתר האינטרנט יכול לשמש לטובת קבלת הזמנות אונליין או פרסום טלפון ואפשרויות ליצירת קשר באופן ישיר עם המסעדה לצורך הזמנת משלוחים, כאשר באתר יש גלריה עם תמונות המנות ותפריט מלא עם מחירים כך שאנשים יוכלו בנוחות לעיין בתפריט מהבית טרם ביצוע ההזמנה בטלפון או באתר.

כמה עולה לבנות אתר מקצועי למסעדה?

בניית אתר למסעדה ינוע בין 3,000 ל-5,000 ₪ בממוצע. כמובן שזה תלוי מאוד האם האתר נבנה לצרכי גלריה ותפריט בלבד וההזמנות מתבצעות בטלפון או אם צריך לחבר את האתר לשירות סליקה חיצוני ולאפשר הזמנות באופן ישיר אונליין עם כרטיס אשראי ללא צורך בשיחה עם נציג. לעתים המחיר עשוי להיות גבוה יותר כמובן, תלוי באפיון האתר, בשירותי האחסון המסופקים, בעיצובים הנדרשים, בתכנים הראשוניים שבעל האתר מקבל, בהתאמות אישיות הנדרשות באתר ועוד.

הצגת התפריט באתר ואפשרויות משלוח:

הדבר הכי חשוב שאתם רוצים להבליט באתר הוא את תפריט המוצרים באתר, את המבצעים העדכניים ואת אפשרות המשלוח ואת הטלפון של המסעדה ליצירת קשר. ההיבט הוויזואלי יהיה חשוב מאוד באתר שכן אנשים קונים עם העיניים, במיוחד כשמדובר באוכל. תמונות מקצועיות של מנות המסעדה עשויות לסייע בהגדלת אחוזי המכירה באתר, בהעלאת החשק של הגולשים לבצע הזמנה מהירה באתר ולעתים אפילו להזמין יותר.

למידע נוסף ראו גם: בניית אתרים לעסקים קטנים

תוכן עניינים
באמנות כמו באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה.
אנו יוצרים מדי יום למאות מלקחותנו עיצובים ואתרים מדהימים ואיכותיים.
אוהבים את זה חריף!
זה לא מעניין אם זה לא חריף.
בניית אתר לעסק קטן
בניית אתר לעסק קטן

בניית אתר לעסק קטן – כיום כל עסק קטן צריך לדאוג שיהיה לו אתר. האתר משמש ככרטיס הביקור של העסק באינטרנט וגם כפלטפורמת השיווק העיקרית

שיפור יחס המרה
כל המידע על שיפור יחס המרה

שיפור יחס המרה – היכרות עם המונח יחס המרה היא תנאי לבנייה נכונה של אתר אינטרנט ולמעקב אפקטיבי אחר הביצועים של קמפיינים שיווקיים מסוימים. בנוסף,

בניית אתרים בצורה נכונה
בניית אתרים בצורה נכונה

בניית אתרים בצורה נכונה – משלב האפיון ועד העיצוב וההקמה, אתרי אינטרנט יכולים לשמש למסחר, מתן מידע וגיוס לקוחות, בגלל השימוש הנרחב באתרים שונים, מאוד