אנחנו סוכנות קריאיטיב המתמחה בבניית מותג, יצירת שפה גרפית ייחודית, תדמית, חוויות דיגיטל ואסטרטגיה שיווקית

תן לנו להפוך את העסק שלך לחריף מאוד

קחו אותנו אנחנו חריפים אש

בניית אתר לעסק קטן

בניית אתר לעסק קטן – כיום כל עסק קטן צריך לדאוג שיהיה לו אתר. האתר משמש ככרטיס הביקור של העסק באינטרנט וגם כפלטפורמת השיווק העיקרית אליה הוא מביאה את תנועת הגולשים ובעזרת האתר והתכנים בו מקרב אותם לעסק, בונה עמם יחסים ובבוא הזמן חלק מאותם גולשים יהפכו ללקוחות.

בניית אתר לעסק קטן צריכה להיעשות לאחר תכנון מקדים וקפדני. יש לזכור כי לעסק קטן אין תקציב עתק כמו לרשתות הגדולות ועל כן כל טעות שעשויה לעלות בכסף עשויה להיות קריטית. התכנון המקדים יעזור באפיון העסק, האתר וקהל היעד ובכך ניתן יהיה לתכנן בדיוק את מבנה האתר, התכונות החשבונות בו ולבנות את האתר בהתאמה לצרכים האישיים של בית העסק.

בניית אתר מקצועי לעסק קטן – מדוע זה חשוב?

  • מיתוג – עסקים שאינם נמצאים באינטרנט היום כאילו אינם קיימים. יש אחוז קטן מאוד של עסקים ותיקים המצליחים היום ללא השקעה באינטרנט כלל, אולם גם עסקים אלה תוכלו למצוא באינטרנט באינדקסים או בעמודים עסקיים כאלה ואחרים. בניית אתר לעסק קטן תמצב אתכם כעסק שמשקיע בלקוחות, שאכפת לו מכך שהלקוחות יוכלו להיכנס לאתר ללמוד יותר ולבנות אמון בין הצדדים.
  • פרסום – תוכלו לשלוח תנועת גולשים מהרשתות החברתיות, יוטיוב, קמפיינים ממומנים, מנועי החיפוש וכל מדיה דיגיטלית שתחליטו להשקיע בה בפרסום העסק ולהוביל את אותם גולשים לאתר העסק. דף נחיתה או עמוד עסקי למשל לא יתרמו לכם כמו אתר מקצועי מלא של החברה.

  • הגדלת ההכנסות בעסק – אפשרות להביא לקוחות חדשים מכל רחבי הארץ (והעולם) ללא מגבלה דמוגרפית או מגבלת שפה, להגדיל את כמות הלקוחות בעסק, את ההכנסות ואת הרווחים.

  • מנוף לצמיחה – אתר אינטרנט לעסק הוא מנוף לצמיחת העסק הן ברמה הכלכלית וכן ברמה המקצועית. הרי שניתן גם לשווק ולקדם מוצרים דיגיטליים, להתקין כלים למוניטיזציה ואיסוף נתונים אודות התנהגות הגולשים באתר שלכם בכדי לשפר את האתר והתכנים בו לטובת המשתמשים ועוד.

באיזה פלטפורמה כדאי לבנות את האתר לעסק שלנו וכמה זה עולה לבנות אתר לעסק קטן?

אנו ממליצים על מערכת וורדפרס לבניית האתר שלכם. המערכת מאפשרת שליטה מלאה על עיצוב והתאמה אישית של האתר לפי צרכי הלקוח, מאפשרת עריכה ותכנות של קוד האתר על כל חלקיו, מספקת פאנל ניהול נוח וידידותי ומאפשרת לבנות כל סוג אתר למעשה, להתקין תוספים ועוד. מחיר בניית אתר לעסק קטן יהיה בין 2500 ל-5000 ₪ לפני מע"מ בממוצע אולם זה משתנה בין אתר אחד לאחר ובהתאם לצרכי בית העסק.

טיפים חשובים לחוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר:

שיפור חוויית המשתמש באתר תבטיח לכם גם שביעות רצון גבוהה יותר בקרב הגולשים, גם אחוז המרה גבוה ביותר באתר וגם שיפור מדדים שונים המסייעים בין היתר לקידום האורגני של האתר במנועי החיפוש ובראשם גוגל. כדאי לדאוג למהירות טעינה גבוהה באתר, להתאמה רספונסיבית של האתר (כלומר התאמה של האתר והעיצוב שלו לגלישה במסכים בגדלים שונים כמו טאבלנטים, ניידים וסמארטפונים ולא רק למחשב נייח). כדאי לדאוג לעיצוב מקצועי ונעים, תכנים ייחודיים ובעלי ערך לגולשים והצבת מגוון אפשרויות ליצירת קשר עם עובדי/נציגי החברה.

תוכן עניינים
באמנות כמו באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה.
אנו יוצרים מדי יום למאות מלקחותנו עיצובים ואתרים מדהימים ואיכותיים.
אוהבים את זה חריף!
זה לא מעניין אם זה לא חריף.
בניית אתר למסעדה
בניית אתר למסעדה

בניית אתר למסעדה – ארוחה במסעדה היא ללא ספק אחד הבילויים המועדפים כמעט על כל אדם. לעתים רבות אין לנו כוח, חשק או הניידות לצאת