אנחנו סוכנות קריאיטיב המתמחה בבניית מותג, יצירת שפה גרפית ייחודית, תדמית, חוויות דיגיטל ואסטרטגיה שיווקית

תן לנו להפוך את העסק שלך לחריף מאוד

קחו אותנו אנחנו חריפים אש

5 טיפים לבניית אתר אינטרנט באופן עצמאי

כיום כל עסק שרוצה להצליח ולקדם את העסק צריך שיהיה לו אתר אינטרנט מקצועי, עם חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר ואתר כזה שישמש כתשתית לטכניקות פרסום שונות שתשקיעו בהם כדי להביא לקוחות ולהגביר את החשיפה לעסק שלכם. אתר האינטרנט שלכם צריך לכלול מידע אודות העסק ובעליו, אודות השירותים והמוצרים שהוא מספק, מאמרים עם מידע בעל ערך בתחום שלכם כדי לחבר אליכם את הקהל ולהביא תנועה ממנועי החיפוש וכמובן גם אפשרויות ליצירת קשר עם בית העסק. במידה והחלטתם לחסוך על חברת בניית אתרים מקצועית ולבנות אתר אינטרנט באופן עצמאי הינה כמה טיפים לבניית אתרים שאתם רוצים לקחת בחשבון.

 עשו שימוש במערכת מקצועית ונוחה:

מכיוון שאין לכם ניסיון בתכנות ובניית אתרים אם אינכם עוסקים בתחום באופן שוטף, הרי שתצטרכו מערכת קלה ונוחה לעבוד אתה ועם זאת שהאתר יראה מקצועי ואיכותי. בסופו של דבר שימוש במערכות חינמיות מסוימות עשויות לגרור פרסומות או הגבלות שונות בנוגע לאתר שלכם וזה לא יראה מקצועי בעיני הגולשים שלכם לכן ההמלצה שלנו היא לעשות שימוש במערכת וורדפרס. באמצעות מערכת זו תצטרכו מדריך קצר של 20-30 דקות ביוטיוב כדי ללמוד כיצד להקים אתר על המערכת הזו, מלבד עלויות המזעריות של חשבון אחסון ושל הדומיין שלכם המערכת עצמה של וורדפרס לא עולה לכם כסף. לאחר ההתקנה תבחרו תבנית שמתאימה לכם ותבססו עליה את בניית האתר שלכם.

בצעו מחקר מילות מפתח ובנו את היררכיית התוכן:

מחקר מתחרים גם כן, להוסיף תכנים על השירותים/המוצרים וכו'

כעת לאחר שהקמתם את האתר והעליתם אותו לאוויר צריך להתחיל לעבוד על המבנה והעיצוב של האתר. אנו מקווים שבכל עיצוב לוגו והתאמות עיצוביות באתר תעשו שימוש במעצב גרפי ולכן מדריך לבניית אתר זה לא יעסוק בעיצוב האתר אלא יותר במבנה שלו ובתכנים. מחקר מילות מפתח חשוב בדרך כלל לפני עבודת קידום אורגני בגוגל על האתר שלכם אולם גם לאחר בניית אתר – כאשר אתם צריכים לבנות את התפריטים באתר שלכם ולהוסיף תכנים ראשונים לאתר – כדאי יהיה לעשות את זה לאחר מחקר מתאים בתחום. בחרו את הביטויים הראשיים בהם תרצו לקדם את האתר שלכם ודאגו להוסיף אותם לקטגוריות הראשיות שלכם בתפריט הראשי באתר. מומלץ לבדוק אתרים של מתחרים, לראות כיצד אלה בנויים מבחינת מבנה ותפריטים ולאמץ מה שמתאים עבורכם.

התאימו את האתר למובייל:

חשוב מאוד לבצע התאמה של האתר למובייל ולגלישה במסכים שונים. זה נקרא בשפה המקצועית התאמה רספונסיבית. מרבית התבניות המודרניות של וורדפרס היום כבר מותאמות ברובן למובייל ואם אתם עושים שימוש בתוסף האלמנטור של וורדפרס תהיה לכם נגישות גדולה יותר לאיך נראה כל עמוד במובייל ותוכלו לבצע התאמות ייחודיות בהתאם. במידה ואין לכם ידע ונסיון בנושא היעזרו במתכנת מקצועי.

שפרו את חוויית המשתמש באתר שלכם:

בכל מדריך לבניית אתר תמצאו סעיף שמדבר על חוויית משתמש. זהו אחד המושגים החשובים ביותר בעולם הפרסום בכלל ובניית האתרים בפרט. מדובר בעצם על חוויית המשתמש של הגולש באתר שלכם החל מהרגע שהוא נכנס לאתר ועד הרגע שהוא יוצא ממנו. מהירות הטעינה של האתר, נוחות וניווט יעיל בין עמודים וקטגוריות באתר, אפשרות הרשמה/יצירת קשר נוחה באתר, אפשרות הזמנה נוחה, מאובטחת ומהירה (במידה ומדובר באתר חנות) ועוד – כל אלו פרמטרים המשפיעים על חוויית המשתמש באתר שלכם.

הוסיפו אפשרויות ליצירת קשר ועמודים אודות החברה:

הקהל שלכם רוצה לדעת שיש "אבא ואימא" לאתר. כדי להגדיל את הסמכות של האתר שלכם ולבנות אמון עם הקהל שלכם טוב לכלול מידע רב ומפורט ככל האפשר על החברה, החזון שלה, הכתובת שבו היא נמצאת, אפשרויות שונות ליצירת קשר עם החברה ועוד.

למידע נוסף וייעוץ, צרו עימנו קשר ונציג של חריף מאוד ישוב אליכם בהקדם.

תוכן עניינים
באמנות כמו באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה.
אנו יוצרים מדי יום למאות מלקחותנו עיצובים ואתרים מדהימים ואיכותיים.
אוהבים את זה חריף!
זה לא מעניין אם זה לא חריף.
חקר שוק
כל מה שצריך לדעת על חקר שוק

מה זה חקר שוק ולמה צריך לעשות אותו ממש טוב לפני שמתחילים בקידום אתרים? אם אתם נמצאים בתחילתו של תהליך לבניית אתר, זה השלב הכי

קידום אתרים מקצועי
קידום אתרים מקצועי

קידום אתרים מקצועי – בעלי עסקים רבים מקלים ראש בקידום העסק שלהם במנועי החיפוש, למרות שהמגמה בעליה וישנם יותר ויותר בעלי עסקים שפונים לקידום אתרים