אנחנו סוכנות קריאיטיב המתמחה בבניית מותג, יצירת שפה גרפית ייחודית, תדמית, חוויות דיגיטל ואסטרטגיה שיווקית

תן לנו להפוך את העסק שלך לחריף מאוד

קחו אותנו אנחנו חריפים אש

בניית אתר אינטרנט תדמיתי

בניית אתר אינטרנט תדמיתי – קידום אתרים אורגני וקידום אתרים בכלל הוא עולם ומלואו, הוא מבוסס בעיקר על הצהרותיו של גוגל בכל הנושא, היום כל מי שיש לו אתר חייב לקדם אותו כדי שהאתר שלו יהיה אפקטיבי באמת. אז איך כל זה קשור באופן ישיר לבניית אתרי תדמית?

אתר תדמיתי הוא אתר שנועד לתת מידע על העסק ולהוות ככרטיס ביקור עבור בעלי עסקים מתחומים שונים. באופן עקרוני, לא משנה אם אתה בעל עסק וותיק עם 20 חנויות פעילות ברחבי הארץ ו מאות עובדים או אם אתה עסק צעיר בחיתוליו שאתה העובד היחיד ואולי יש לך עוד 3 או 4 עובדים בכפוף אליך. בניית אתר אינטרנט תדמיתי הוא אתר הכרחי לכל עסק.

בניית אתר תדמיתי – איך להתחיל נכון?

  • בחירת דומיין – אם אתם רוצים להיות קליטים, רוצים שיהיה קל לזכור אתכם ולא פחות חשוב שיהיה קל למצוא אתכם במנועי החיפוש כדוגמת Google, יהו, או יאנדקס, בחרו בדומיין קל. למה הכוונה, התאימו את השם של הדומיין לשם העסק או למה שאתם עושים בעסק. בחירה נכונה וקלה של שם הדומיין בהתאמה לשם המותג שלכם אתם מרוויחים פעמיים. אל תחפפו ותשקיעו מחשבה בדומיין קליט וקצר שמציין את המותג שלכם.
  • סיומות או לא להיות – רוצים לפנות לקהל הישראלי, השתמשו בסיומת .co.il אם אתם עובדים גם מול גורמים בחו"ל תבחרו ב .com בחירת הסיומות מקלה מאוד על הגולשים שלכם והלקוחות הקיימים והפוטנציאליים למצוא אתכם ברשת. אם הם לא ימצאו אתכם בקלות הם יעברו עוד יותר בקלות לאתר הבא, לעסק הבא ואתם תישארו מאחור. לרוב ישראלים לא יחשבו בסיומות המשויכות למדינות זרות כמו .uk שבאנגליה או .fi שבפינלנד, בתכל'ס כי אין לנו קשר ישיר איתם אלא אם כן מחפשים נקודתית שירותים מאותן המדינות.
  • URL – אחד המקומות שבהם גוגל מחפש מידע על אתרים אינטרנטיים הוא ב URL. אתם תעשו לעצמכם טובה ענקית אם תשתמשו ב URL-לים קצרים כך לגוגל יהיה קל יותר לסרוק אותם.

תראו, בניית אתר בכלל ובניית אתר תדמיתי בפרט דורש הרבה ידע, ניסיון ודיוק. אם אתם רוצים לבנות אתר תדמיתי איכותי אל תחפפו, אנחנו, חריף מאוד – בניית אתרים, כאן בשבילכם. צרו אתנו קשר ואנחנו נחזור אליכם בהקדם.

סוגיה נוספת שעליכם לחשוב עליה בעת החשיבה על בניית האתר

מרבית העסקים לצערנו לא חושבים על יום המחר, ז"א הם אינם חושבים על השיווק של האתר, מכיוון ששיווק ותנועה לאתר שוות ערך ללקוחות חדשים ולפניות מהם, עליכם לחשוב על השיווק, וגם שם ארוכה הדרך ויש מלא פלטפורמות לשיווק מוצרים ושירותים, ניגע רק בעניין שמאוד רלוונטי לבניית האתר שיהיה בצורה נכונה לגוגל, כן מדובר בקידום האורגני בגוגל, זהו פרמטר חשוב ביותר בעת בחירת האתר שתרצו לבנות, החל מההיררכיה של מילות המפתח שתבחרו לקדם ועד המבנה של האתר, כמובן יש את האופטימיזציה והקישורים שזהו עניין חשוב ביותר על מנת לייצר תוצאות טובות, יש המון פרמטרים ובמאמר זה לא ניגע בהם, אל בעת התהליך של בניית האתר בהחלט צריך לחשוב על הקידום האורגני בהמשך ולבחון חברה שאגן עושה SEO כדי שבבנייה זה יבוא לידי ביטוי. אנו ממליצים על חברת גל ים סטודיו לעניין זה, גילוי נאות, זוהי חברת האב שלנו.

תוכן עניינים
באמנות כמו באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה.
אנו יוצרים מדי יום למאות מלקחותנו עיצובים ואתרים מדהימים ואיכותיים.
אוהבים את זה חריף!
זה לא מעניין אם זה לא חריף.
פרסום בפייסבוק
פרסום בפייסבוק: יתרונות וחסרונות

פייסבוק נחשבת לרשת החברתית הגדולה והמובילה בישראל ובכל העולם. מיליוני ישראלים מבלים בפייסבוק מידי יום, לכן חשוב לנצל את המדיה לצורך פרסום ושיווק העסק שלכם.

עיצוב ובניית אתרי וורדפרס
פיתוח אתרים בפלטפורמת וורדפרס

עיצוב ובניית אתרי וורדפרס – מערכת הניהול של וורדפרס הינה אחת השמישות ביותר בכל העולם בכלל ובישראל בפרט. היא מציעה למשתמשים בה כל כך הרבה

שיפור יחס המרה
כל המידע על שיפור יחס המרה

שיפור יחס המרה – היכרות עם המונח יחס המרה היא תנאי לבנייה נכונה של אתר אינטרנט ולמעקב אפקטיבי אחר הביצועים של קמפיינים שיווקיים מסוימים. בנוסף,