אנחנו סוכנות קריאיטיב המתמחה בבניית מותג, יצירת שפה גרפית ייחודית, תדמית, חוויות דיגיטל ואסטרטגיה שיווקית

תן לנו להפוך את העסק שלך לחריף מאוד

קחו אותנו אנחנו חריפים אש

האם קורס בניית אתרים מתאים לי?

האם קורס בניית אתרים מתאים לי?

על החשיבות של בניית אתר לעסק היום אין עוררין. כל בעל עסק רוצה לנצל את הכוח העצום של האינטרנט כדי להרחיב את החשיפה למותג, להגדיל את המכירות בעסק ואף לנצל את הפלטפורמה הדיגיטלית להתרחב אולי עם מוצרים ושירותים נוספים. כדי להקים אתר מקצועי לעסק תוכלו לשכור בונה אתרים מקצועי (פרילנסר או חברת בניית אתרים) או ללמוד קורס בניית אתרים ולבנות בעצמכם את אתר העסק שלכם.

למי מתאים קורס בניית אתרים?

לימוד בהצלחה של בניית אתרים יכול לפתוח בפניכם לא מעט דלתות. ראשית תוכלו להיות פרילנסרים בתחום בניית האתרים ולהציע את השירותים שלכם בתחום כבוני אתרים עצמאיים עבור לקוחות קצה או עבור חברות בניית אתרים ופרסום הגדולות יותר וזקוקות מדי פעם לשירותי מיקור חוץ. כמו כן השלמת הקורס בהצלחה תפתח בפניכם את האפשרות להשתלב בשוק העבודה כשכירים בחברת פרסום כבוני אתרים מקצועיים. בדרך כלל קורס בניית אתרים יקרא גם קורס וורדפרס כיוון שמדובר במערכת התוכן הפופולרית ביותר כיום לבניית אתרים מכל סוג.

מה לומדים במסגרת קורס בניית אתרי וורדפרס?

דף נחיתה או בניית אתר ניתן להכין בכמה דרכים. זה תלוי אם אתם מחפשים דף מקצועי או פשוט. אלה הדרכים העיקריות:

  • היכרות עם מערכת וורדפרס – בניית אתרים או דף נחיתה פשוט במערכת זו וורדפרס תהיה האופציה הטובה ביותר בדרך כלל וכל בונה אתרים מתחיל או מקצועי יודע לעבוד עם הפלטפורמה הזו. לכן אחד המודולים המרכזיים בקורס יעסוק כמו במערכת ניהול התוכן של וורדפרס. תלמדו מה זה אומר מערכת קוד פתוח, אילו סוגי אתרים תוכלו לבנות עם מערכת וורדפרס, מהם תוספים ותבניות ואיך להשתמש בהם, מהם היתרונות של וורדפרס שהופכים את המערכת לפופולרית יותר מהאחרות, עבודה עם אלמנטור ועוד.
  • התאמה רספונסיבית של האתר – בכל קורס בניית אתרים כיום חשוב לשים דגש על רספונסיביות האתר. הכוונה היא להתאמת האתר לגלישה במסכים שונים. מעל חצי מהגולשים באינטרנט עושים זאת באמצעות הסמארטפון, כמה אחוזים מהטאלבטים ורק היתר עושים שימוש בדפדפן המחשב. גם כאן יש מסכי מחשב ברזולוציות שונות. חשוב לדעת כיצד להתאים את האתר והאלמנטים השונים בו למסכים בגדלים שונים – זה הרבה יותר קל ממה שאתם חושבים.
  • פיתוח אתר בפועל – כמובן תתמודדו עם פרויקט אישי במהלך הקורס שבו תצטרכו להקים אתר תדמית ותלמדו עשרות דברים לעריכה ועדכון באתר שתוכלו ואף תצטרכו להשתמש בהם בבניית האתר שלכם.
  • אלמנטים מתקדמים – תלמדו כמה דברים מתקדמים כמו יצירת תפריטים דביקים, יצירת ווידג'טים מיוחדים, עריכה של הHEADER, שתילת קודים והתממשקות לכלים שונים, הכנת האתר לSEO ועוד.

האם כדאי ללמוד קורס פיזי או דיגיטלי?

יש היום הרבה מאוד קורסים דיגיטליים בנושא בניית אתרים ובכלל בכל תחום. לצידם יש את הקורסים הפיזיים שמגיעים פיזית לכיתה עם עוד תלמידים ומרצה ולומדים בכל שבוע שיעור או שניים ומתקדמים לאט יותר ובקבוצה. התשובה תלויה בנוחות שלכם. אנו מעדיפים קורס בניית אתרי וורדפרס אונליין כיוון שהוא מאפשר לימוד מהיר ונוח יותר, לחזור על התכנים כמה שרוצים, קבלת תמיכה מהמרצה בעת הצורך וכמובן לומדים במחשב – בסביבה שגם עובדים ומקימים את האתר.

מה קורה אחרי הקורס?

לאחר קורס בניית אתרים תוכלו להתחיל לעבוד בתחום כעצמאיים או כשכירים אם תרצו לצבור מעט יותר ניסיון לפני הקמת חברה משלכם. תוכלו גם ללמוד קידום אתרי וורדפרס או תחומים משלימים ולספק שירותים מקיפים יותר ללקוחות שלכם.

לפרטים נוספים אודות קורס בניית אתרים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לשלוח לכם מידע עדכני ומפורט אודות הקורס.

תוכן עניינים
באמנות כמו באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה.
אנו יוצרים מדי יום למאות מלקחותנו עיצובים ואתרים מדהימים ואיכותיים.
אוהבים את זה חריף!
זה לא מעניין אם זה לא חריף.
פיתוח אתרי אינטרנט
פיתוח אתרי אינטרנט

למה חשוב להשקיע בפיתוח אתרי אינטרנט ואיך עושים את זה? בניית אתר אינטרנט הוא תהליך המשלב מספר לא קטן של פעולות שיש לשים לב בכל

בניית אתר למסעדה
בניית אתר למסעדה

בניית אתר למסעדה – ארוחה במסעדה היא ללא ספק אחד הבילויים המועדפים כמעט על כל אדם. לעתים רבות אין לנו כוח, חשק או הניידות לצאת