אנחנו סוכנות קריאיטיב המתמחה בבניית מותג, יצירת שפה גרפית ייחודית, תדמית, חוויות דיגיטל ואסטרטגיה שיווקית

תן לנו להפוך את העסק שלך לחריף מאוד

קחו אותנו אנחנו חריפים אש

כל מה שרציתם לדעת על בניית אתר וורדפרס

בניית אתרי וורדפרס – פלטפורמת וורדפרס משנה את חוקי המשחק! היא מאפשרת לרבים להשתמש בפלטפורמה הנוחה והיעילה לאתרים שונים בתחומים מגוונים באמצעות שימוש במערכת לניהול התוכן של וורדפרס. הפלטפורמה יעילה לאתרים רבים ושונים אך אם אתם מעוניינים להקים אתר עם חנות אינטרנטית מורכבת או אתר בעל גישה לאזור אישי של הגולשים מומלץ להשתמש בפלטפורמות טובות אחרות שיעשו עבורכם את העבודה בצורה אופטימלית.

למה לבחור דווקא בוורדפרס?

לבניית אתר וורדפרס ישנם יתרונות רבים, מה הן הסיבות שרבים בוחרים דווקא בבניית אתר וורדפרס:

  • קוד פתוח – עם ערכת הקוד הפתוח בפלטפורמה של וורדפרס. אתם הבוסים של האתר, הכוונה, אתם לא צריכים לשלם על התקנה או שימוש.
  • מערכת קלה לתפעול – וורדפרס הינה מערכת פשוטה וקלה, נתמכת כולה בשפה העברית ולא מחייבת ידע תכני רב כדי לעבוד איתה. מומלצת למתחילים וגם התותחים בתחום נהנים להשתמש בה.
  • תמיכה מורחבת – למערכת ישנה סוללת תמיכה בינלאומית וניתן להיעזר בקהילה רחבה שיכולה לתת מענה על כל שאלה שעולה על דעתכם. אין צורך להירשם לחברת תמיכה ספציפית כדי לקבל את הסיוע שנחוץ לכם ותוכלו אפילו לקבל מענה מפורומים רבים הפתוחים לקהל הרחב.
  • עיצובים כמעט ללא הגבלה – עם בניית אתר אתם תוכלו להתאים בלחיצת כפתור פשוטה עיצוב שיענה בדיוק לדרכים שלכם עם אחת מתבניות העיצוב המוצעות בפלטפורמה. מעבר לתבניות החינמיות המוצעות לכם בשפע תוכלו גם לרכוש תבניות נוספות לעיצובים מיוחדים, מגוונים וייחודיים שיתאימו לכם. מחירי התבניות השונות משתנה מתבנית לתבנית אבל במחירים בסה"כ המחירים ממש מצחיקים.
  • תוספים לשדרוג האתר – עם וורדפרס תוכלו להוסיף כמות נכבדת של תוספים שונים כדי לגרום לאתר שלכם להיות מהיר יותר, איכותי יותר ונגיש יותר. היעזרו בתוספים הקיימים כדי ליעל את האתר שלכם ולהפוך אותו לידידותי למשתמש. ככל שיהיה ידידותי ונעים כך הגולשים יישארו בו יותר.

בניית אתר וורדפרס זו אחת הדרכים הנוחות והקלות ביותר שהקהל הישראלי משתמש יום. עם כל היתרונות שציינו כאן לפניכם קל להבין למה המערכת של וורדפרס היא מהשימושיות ביותר בקרב ישראלים.

התקשרו לצוות חריף מאוד  וקבלו מידע נוסף לעיצוב ובניית אתר מדויק עבורכם בוורדפרס.

תוכן עניינים
באמנות כמו באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה.
אנו יוצרים מדי יום למאות מלקחותנו עיצובים ואתרים מדהימים ואיכותיים.
אוהבים את זה חריף!
זה לא מעניין אם זה לא חריף.
פרסום בפייסבוק
פרסום בפייסבוק: יתרונות וחסרונות

פייסבוק נחשבת לרשת החברתית הגדולה והמובילה בישראל ובכל העולם. מיליוני ישראלים מבלים בפייסבוק מידי יום, לכן חשוב לנצל את המדיה לצורך פרסום ושיווק העסק שלכם.

פיתוח אתרי אינטרנט
פיתוח אתרי אינטרנט

למה חשוב להשקיע בפיתוח אתרי אינטרנט ואיך עושים את זה? בניית אתר אינטרנט הוא תהליך המשלב מספר לא קטן של פעולות שיש לשים לב בכל