אנחנו סוכנות קריאיטיב המתמחה בבניית מותג, יצירת שפה גרפית ייחודית, תדמית, חוויות דיגיטל ואסטרטגיה שיווקית

תן לנו להפוך את העסק שלך לחריף מאוד

קחו אותנו אנחנו חריפים אש

5 שלבים שחייבים להכיר כדי לפתוח חנות אינטרנטית

חנות אינטרנטית – היום מרבית האנשים המעוניינים לרכוש מוצר כלשהו פונים אל חנות אינטרנטית, מחפשים את המוצר בגוגל תחילה ואז מוצאים בתוצאות גם מוצרים מאתרים של חנויות מקוונות שונות וגם בתוצאות האורגניות תוכלו למצוא מגוון חנויות אונליין המספקות בדרך כלל את אותו מוצר מחופש. היתרון בחנויות אונליין הוא האפשרות לבחון את המוצר, מחירו ופרטיו בנחת, מהבית, ללא צורך בהגעה לחנות וללא לחץ של נציג מכירות על הראש שלנו.

לבצע רכישה מושכלת כאשר אנו מרגישים שביצענו את הרכישה הטובה ביותר שיכולנו לבצע. אז אם אתם מתכוונים לשדרג את העסק שלכם באמצעות חנות אינטרנטית הנה כמה שלבים שאתם חייבים להכיר בבניית החנות, הפיתוח שלה והעבודה אתה.

שלב האפיונים והתכנונים:

בניית חנות אינטרנטית אורכת כמה שלבים – השלב הראשון יהיה כמובן שלב התכנון והאפיון. זהו השלב שבו חברת בניית האתרים מאפיינת עם בעל העסק את העסק עצמו, את מוצריו ושירותים, את קהל היעד של העסק, היכן הוא נמצא באינטרנט ועוד. זהו גם השלב שבו נוכל לתכנן את האתר, המבנה שלו, כיצד אנו רוצים שהוא יראה. כדאי לבצע גם מחקר מתחרים, לבדוק את הייחודיות שלהם וכיצד הייחודיות של העסק שלנו יכול לבוא לידי ביטוי באתר חנות אינטרנטית שלנו.

בחירת מערכת ניהול תוכן ובניית השלד של האתר:

לאחר שלב התכנונים עוברים לשלב המעשי של פתיחת חנות אינטרנטית. תחילה יהיה עלינו לבחור מערכת ניהול תוכן עליה נבסס את האתר. כיום המערכת המומלצת ביותר היא מערכת ניהול התוכן של וורדפרס. האפשרות להשתמש בתוסף האלמנטור בוורדפרס, לצד שימוש באלמנטים ייחודיים לבניית חנות אינטרנטית ותוספי ecommerce שונים הופכים את המערכת לטובה ביותר לבניית אתרים בכלל ולחנויות אינטרנטיות בפרט. כמובן שתוכלו לבחון גם אפשרויות שונות אם תרצו.

בניית משפך שיווקי, עיצוב מתקדם של החנות, חיבור לסליקה והזנת המוצרים:

לאחר שבנינו את השלד הראשוני של האתר, נוכל להתחיל לעבוד על העיצוב המתקדם שכל חנות אינטרנטית הייתה גאה בה: רקעים, גרפולוגיה, פונטים, צבעים, באנרים, פרסומים בתוך האתר, תכנים, הזנת המוצרים באתר, סידור המבנה הנכון לאתר ולעמודים הפנימיים בו, בניית בלוג לאתר ועוד. את כל אלה נוכל לעשות לאחר בניית המשפך השיווקי שלנו ותכנון קפדני שלו מה שיאפשר לנו להבין את המסלול שהגולש עושה מרגע הגעתו לאתר ועד לרכישת המוצר ולאחר מכן.

בדיקת חוויית המשתמש, התקנת קודים וכלים לאנליטיקס, אבטחה והתאמה רספונסיבית:

בשלב הזה נרצה לבצע שיפורים בכל הנוגע לחוויית המשתמש באתר חנות אינטרנטית שלנו. נוכל לבצע רכישת ניסיון בעצמנו כדי לדמות את התהליך שהלקוח עובר בעת הדפדוף בין הקטגוריות והמוצרים באתר, הוספת המוצר לעגלת הקניות וביצוע רכישה בפועל. כחלק מחוויית המשתמש נדאג גם לאתר הנטען במהירות מלאה, אבטחת אתר ברמה הגבוהה ביותר, אפשרות הרשמה נוחה ומהירה לאתר, התאמה רספונסיבית של האתר לגלישה במובייל ובמסכים שונים, ניווט נוח ויעיל בין הקטגוריות והמוצרים באתר ועוד.

פיתוח אתר, פרסום, איסוף נתונים ושיפור ביצועים:

לאחר שהחנות מוכנה נתחיל בשלב הפרסום. כמובן שלפני שמביאים את האנשים מומלץ להתקין קודים של כלי SEO וכלי אנליטיקס שונים שאתם או חברת הפרסום שאתם שוכרים את שירותיה – יעשו בהם שימוש. כאשר יתחילו להגיע אנשים מהפרסום שתשקיעו בו יתחילו להיאסף נתונים עמם תוכלו להספיק מסקנות ולשפר ביצועים.

תוכן עניינים
באמנות כמו באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה.
אנו יוצרים מדי יום למאות מלקחותנו עיצובים ואתרים מדהימים ואיכותיים.
אוהבים את זה חריף!
זה לא מעניין אם זה לא חריף.
מסחר אלקטרוני בישראל
מסחר אלקטרוני בישראל – E-Commerce

מסחר אלקטרוני בישראל – E-Commerce למעלה ממיליארד שקלים בשנה מושקעים ברכישת אונליין על ידי קניינים ישראלים. סכום אסטרונומי לכל הדעות, ומי היה מאמין לפני עשור