אנחנו סוכנות קריאיטיב המתמחה בבניית מותג, יצירת שפה גרפית ייחודית, תדמית, חוויות דיגיטל ואסטרטגיה שיווקית

תן לנו להפוך את העסק שלך לחריף מאוד

קחו אותנו אנחנו חריפים אש

קידום אתרים לעסקים ולעורכי דין

קידום אתרים לעסקים ולעורכי דין  – בעולם התחרותי של היום, גם בעלי עסקים וגם עורכי דין לא יכולים לשגשג ללא אתר אינטרנט. אבל בניית אתר תדמית או דף נחיתה לעסקים ולעורכי דין אינה מספיקה – צריך לקדם אותם על מנת שגולשים רלוונטיים יגיעו אליהם ויפנו את אותם בעלי עסקים או עורכי דין. קידום אתרים הינו מלאכה מקצועית בפני עצמה – ישנם כללים מה צריך לעשות, ומה אסור לעשות

העולם העסקי כיום יותר תחרותי מתמיד. מדוע? מפני שהאינטרנט הנגיש את העסקים לכל העולם, ללא הבדלי גבולות וללא אתגרי גיאוגרפיה; אם פעם עסק היה נגיש בעיקר לאיזור הגיאוגרפי הקרוב אליו, ולכן התחרות שלו ומולו היתה מוגבלת לאותו איזור – כיום הצרכן החכם יודע לרכוש את השירותים והמוצרים שלו דרך האינטרנט, וכבר אינו מוגבל לעסקים בתחום המגורים המיידי שלו.

פועל יוצא של מצב זה, שבו גם לחנות הכי קטנה, שעובדת מן הבית, יש מתחרים בכל העולם, במקום רק בשכונת המגורים שלה, הופך את האתגר להשגת לקוחות למשוכה גבוהה יותר. מצד שני, היתרון של פעולה בשוק העולמי, או לפחות הלאומי-מקומי, היא שכל עסק, קטן או גדול, יכול להתחרות גם במונופולים הוותיקים בכל שוק וענף, וחוק המספרים הגדולים מאפשר פוטנציאל רווח גדול הרבה יותר.

לכן אין להתפלא כי גם בעלי עסקים וגם עורכי דין צריכים, בעולם הדיגיטלי של היום, להקים אתרי אינטרנט על מנת להטביע את חותמם בעולם הדיגיטלי. בפועל, רבים חושבים שאם אם הם בונים אתר אינטרנט, הלקוחות מהאינטרנט יגיעו לבד. זוהי טעות: לא די בבניית אתרי תדמית או דף נחיתה – כדי שאתר יופיע בפני גולשים רלוונטיים באופן קבוע, יש לבצע עבורו קידום אתרים על מנת שהוא יופיע באופן אורגני או ממומן בפני גולשים רלוונטיים.

בניית אתרי תדמית

אולם כאמור לפני שמבצעים קידום של אתרים, צריך לבחון עם יועץ קידום אתרים מקצועי או לפחות לוודא שעשו בנייה נכונה של האתר. רוב האתרים באינטרנט הינם אתרי תדמית, כאשר חלק גדול מהם בנויים על מערכת הקוד הפתוח של וורדפרס. בניית אתרי תדמית, בוורדפרס או בכל מערכת אחרת, חייבת להיעשות בדרך מקצועית ונכונה על מנת להקל על מלאכת קידום אתרים שתיעשה עבור האתר לאחר בנייתו.

ראשית, חשוב להגדיר נכון את האתר – עם כותרות, מטא-תגיות, תיאור וקישורים נכונים, הכוללים את מילות המפתח הראשיות הנוגעות לעיסוק המרכזי של בעל העסק או עורך הדין.

שנית, יש לבנות את התכנים באתר באופן נכון, עם כותרות בהיררכיה הנכונה המכילות את מילות המפתח החשובות, ועם תכנים איכותיים בעל נפח משמעותי הנותנים מידע מהימן ומקיף לגולש.

שלישית, יש להגדיר את האתר, ובמיוחד את השרתים של האתר, כך שיעלה במהירות, תוך כיווץ נכון של התמונות והקבצים באתר ובשרת, ניקוי המטמון באתר עצמו ועדכון תוספים ואפליקציות באתר תוך בדיקה שהם אינם מפריעים אחד לשני ולא גורמים לתקלות מיותרות באתר.

כלל רביעי חשוב נוסף בעולם המקצועי של קידום אתרים, הינו בניית קישורים פנימיים באתר כך שנוצרים מעגלי קישורים בתוך האתר בין הנושאים השונים בו, לרבות קישורים מבוססי טקסט המדגישים מילות מפתח ומפנים לעמודים המרכזיים באתר.

קידום ובניית דף נחיתה

רבים לא רוצים לבנות אתר אינטרנט מלא, אלא מבקשים בסך הכל לקבל כמה שיותר לידים או פניות לעסק או למשרד עורכי הדין שלהם. לשם כך הומצאו לפני כעשרים שנה דפי הנחיתה – אותם עמודים המכילים מידע מתומצת וטופס להשארת פרטים.

ישנו תת-ענף בעולם של קידום אתרים המוקדש לקידום דפי נחיתה. נהוג לחשוב כי דפי נחיתה טובים בעיקר עבור קידום ממומן, אולם בפועל ניתן גם לעשות קידום אתרים אורגני עבור דפי נחיתה, במיוחד לאחר הופעתן של הרשתות החברתיות ועלייתם הגדולה של אתרי שיתוף הווידאו השונים.

כיום דפי נחיתה המוגדרים היטב ובאופן מקצועי מבחינת קידום אתרים, יכולים להופיע בתוצאות האורגניות של מנועי החיפוש, עבור מילות חיפוש רלוונטיות. זה נכון שעדיין מאוד נפוץ להקים דפי נחיתה לקמפיינים ממומנים, אולם בקמפיין ממומן יש חיסרון בולט – תנועת הגולשים קיימת רק כל עוד בעל העסק משלם עבור הקמפיין, והיא נעלמת כאשר התשלום נעצר מכל סיבה שהיא.

קידום אתרי וורדפרס

הזכרנו קודם את מערכת וורדפרס לבניית אתרים. זוהי מערכת ניהול התוכן הפופולארית בעולם, המבוססת כאמור על קוד פתוח, כאשר ניתן לבנות למעשה בחינם וללא ידע בתכנות אתרים על גבי המערכת הזו. בנוסף, ישנם ככל הנראה מאות אלפי תוספים שונים, המהווים אפליקציות המאפשרות יכולות שונות באתרי וורדפרס.

כך התפתחה המערכת, שבמקור נועדה להקמת אתרים מסוג בלוג (מעין יומן אינטרנטי פומבי להפצת הגיגים ומסרים), למערכת משוכללת המסוגלת להקים אתרים מכל סוג כמעט, לרבות אתרי מסחר ואתרי חנות עם עשרות אלפי מוצרים בתוכם.

קידום אתרים מקצועי יודע לקחת את התכונות העיקריות של מערכת וורדפרס ולמנף אותן לטובת מלאכת הקידום האורגני של האתרים הנבנים על גבי המערכת: בנייה אוטומטית של קישורים פנימיים, הגדרת כותרות, תיאורים, מטא-תגיות ומילות מפתח נכונות ואפילו בניית מפת אתר המוכנה להגשה למנועי החיפוש.

בנוסף, ישנם תוספים לוורדפרס המסייעים בבניית קישורים חיצונית לאתר, כגון תוספי הפצת תוכן ב-RSS – שהינם מרכיב מאוד חשוב בכל קמפיין של קידום אתרים אורגני ועסקי.

ואחרי שדאגנו לכל ההגדרות הנכונות מבחינת קידום אתרים, אסור לשכוח כי בסופו של דבר האתר אמור להיות עבור גולשים אנושיים אמיתיים. הניראות של האתר, כמו גם חווית הגולש שלו, צריכה להיות טובה ויעילה, ולא פחות חשוב מכך – היא צריכה לשרת את המטרה העסקית של בעל האתר.

לכן בכל אתר עסקי שיהיה תוכן שיווקי איכותי, אם קריאה נכונה ואפקטיבית לפעולה; כמו כן, כל המיתוג של העסק או עורך הדין צריך להופיע באתר בחלקיו השונים, לרבות עיצוב לוגו לעורכי דין ולבעלי העסקים השונים שיופיע בגדלים השונים במקומות הנכונים והבולטים באתר.

תוכן עניינים
באמנות כמו באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה.
אנו יוצרים מדי יום למאות מלקחותנו עיצובים ואתרים מדהימים ואיכותיים.
אוהבים את זה חריף!
זה לא מעניין אם זה לא חריף.
פיתוח אתרים ואפליקציות
ההבדלים בין פיתוח אתרים לאפליקציות

פיתוח אתרים ואפליקציות – היום בעולם המדיה המפותחת אנחנו רואים יותר ויותר בשימוש המילים אפליקציות, יישומים, פיצ'רים ועוד מושגים רבים אחרים בנוסף לזה אנחנו צריכים

פיתוח אתרים
פיתוח אתרים

פיתוח אתרים – בעולם בו האינטרנט הוא כלי התקשורת המוביל ואתר אינטרנט מקצועי לעסק בשילוב אסטרטגיית פרסום נכונה יכולים להוביל קהל רב לעסק שלכם, הבנייה