אנחנו סוכנות קריאיטיב המתמחה בבניית מותג, יצירת שפה גרפית ייחודית, תדמית, חוויות דיגיטל ואסטרטגיה שיווקית

תן לנו להפוך את העסק שלך לחריף מאוד

קחו אותנו אנחנו חריפים אש

בניית אתרים לחברות הייטק לפני גיוס מוצלח

חברת הייטק שרוצה לגייס כספים חייבת לדאוג לתדמית שלה. אחת הדרכים הכי טובות לעשות את זה היא לבנות אתר אינטרנט חדש, להשתמש בו בתור כרטיס הביקור העיקרי של הפעילות העסקית ואף להיעזר בו על מנת לשמור על קשר עם יזמים, לקוחות ומשקיעים פוטנציאליים. אז איך עושים את זה ומאיפה מתחילים? הנה כל התשובות

למה בניית אתרים לחברות הייטק הן סופר חשובות?

כל חברה צריכה אתר אינטרנט שישמש בתור כרטיס הביקור שלה ולעיתים גם בתור החנות הווירטואלית דרכה ניתן לרכוש מוצרים, להזמין שירותים או ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות. עם זאת, יש עדיין הבדלים בין סוגים שונים של אתרים ובעיקר בין הצרכים של החברות שעומדות מאחוריהם.

חברת הייטק לדוגמא עובדת בתחום תחרותי שבו היא בכלל לא יכולה לפעול בלי אתר ראוי. האתר חשוב לחברת הייטק כי הוא מייצג אותה, קובע את התדמית שלה ואחראי על הבידול מול המתחרים. בענף כל כך אינטנסיבי כמו הייטק, המטרה של פעולות שיווק דיגיטלי מן הסוג הזה הן תדמיתיות ולא רק כלכליות. 

מהם שלבי הגיוסים בחברות הייטק?

עוד דוגמא טובה לחשיבות של בניית אתר עבור חברות סטארטאפ שונות באה לידי ביטוי בשלבי הגיוס. השלב הראשון הוא בדרך כלל להקים את החברה, להציע אותה ליזמים ולנסות לעבור סבב גיוס כספים עיקרי. אם הסבב מצליח, החברה יכולה להשתמש בכספים שהיא צברה על מנת להנפיק את עצמה בבורסה.

בזכות היתרונות של עיצוב ובניית אתרים באינטרנט, יש סיכוי גבוה יותר שחברת ההייטק תצליח לגייס את הכסף ולעבור את כל השלבים. זה נשמע מוזר, אבל בפועל רואים את זה על בסיס יום יומי עם חברות הייטק בכל התחומים ובכל רחבי העולם – גם בארץ וגם בארצות הברית. 

גיוס הון ממשקיעים – לשדר שהמוצר כבר בשוק

באמצעות בניית אתרים לחברות הייטק ניתן להעביר מסר ברור: המוצר מוכן, הוא כבר בשוק ויש לקוחות שמעוניינים לקנות אותו. האתר משמש הזה גם בתור כרטיס ביקור ואמצעי להשפיע על התדמית של החברה, אבל גם בתור כלי עבודה לכל דבר ועניין.

גם אם חברה שמוכרת שירותי SaaS לדוגמא רוצה לגייס הון אבל אין לה מוצר פיזי להראות, היא תוכל להשתמש באתר החדשה ולפרסם שם את רשימת הלקוחות. בשלבים מוקדמים של גיוסי Seed אלו פעולות שיש להן השפעה על היזמים, המשקיעים, התקשורת וגם הציבור הרחב. 

האם אתר יתאים לכל חברת הייטק?

התהליך של בניית אתרים לחברות הייטק שונה מהאופן שבו מבצעים אותו לחברות אחרות. יתרה על כך, אפילו בתוך הנישה הספציפית של בניית אתרים לחברות הייטק יכולים להיות הבדלים בין הצרכים, הדרישות, הנסיבות, הבקשות והמאפיינים של כל אתר ושל כל חברה. 

חברה שמוכרת מכשור רפואי לדוגמא תצטרך אתר שנראה אחרת לגמרי לעומת חברה שמוכרת פתרונות אבטחה וסייבר. בתהליך הארוך של פיתוח אתרים והתאמה שלהם לדרישות של קהל היעד והלקוחות, מביאים בחשבון את ההבדלים האלה ומנסים לבדוק איך יהיה הכי נכון להתמודד איתם.

בסופו של דבר, חברת הייטק שעומדת לפני גיוס מוצלח חייבת לוודא שהיא נראית טוב גם למשקיעים חדשים מבחוץ. אחת הדרכים לעשות את זה היא להשקיע באתר האינטרנט שלה ולוודא שהוא מעוצב בצורה מודרנית, נטען במהירות ובאופן כללי משרת את המסר שאותו היא מנסה להעביר. אם החברה עושה את זה נכון, היא הופכת את בניית האתר מהוצאה רגילה להשקעה מאוד משתלמת עבורה.

תוכן עניינים
באמנות כמו באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה.
אנו יוצרים מדי יום למאות מלקחותנו עיצובים ואתרים מדהימים ואיכותיים.
אוהבים את זה חריף!
זה לא מעניין אם זה לא חריף.
פיתוח אתרים ואפליקציות
ההבדלים בין פיתוח אתרים לאפליקציות

פיתוח אתרים ואפליקציות – היום בעולם המדיה המפותחת אנחנו רואים יותר ויותר בשימוש המילים אפליקציות, יישומים, פיצ'רים ועוד מושגים רבים אחרים בנוסף לזה אנחנו צריכים

מסחר אלקטרוני בישראל
מסחר אלקטרוני בישראל – E-Commerce

מסחר אלקטרוני בישראל – E-Commerce למעלה ממיליארד שקלים בשנה מושקעים ברכישת אונליין על ידי קניינים ישראלים. סכום אסטרונומי לכל הדעות, ומי היה מאמין לפני עשור