אנחנו סוכנות קריאיטיב המתמחה בבניית מותג, יצירת שפה גרפית ייחודית, תדמית, חוויות דיגיטל ואסטרטגיה שיווקית

תן לנו להפוך את העסק שלך לחריף מאוד

קחו אותנו אנחנו חריפים אש

הבנת צרכים כבסיס להצלחה

למה חשוב להבין את הצרכים ועל אילו צרכים בכלל אנחנו מדברים?

אין בעל עסק שלא חושב על המונח הבנת צרכים ולא חושב קודם כל על צרכי לקוחותיו. זה נכון מאוד לחשוב על הלקוח אך לא רק צרכי הלקוח קיימים במשוואה. צרכי העסק הם חלק בלתי נפרד כשאתם מקימים את העסק שלכם והחשיבות עולה אך יותר כאשר אתם בונים את אתר העסק שלכם.

מה הם הנקודות החשובות שעליכם לקחת בחשבון בהבנת צרכים?

להבין מי הם הלקוחות שלכם

השלב הראשון בהבנת צרכים הוא למי אתם פונים, מי הוא קהל היעד שלכם. תחקרו את הנושא, הביאו לידי הגדרה ברורה ומדויקת למי אתם פונים, האם זה לנשים, לגברים, לרווקים או לאיזה פלח גילאים. הכל תלוי במוצר שאתם מוכרים או השירות שאתם נותנים.

להבין מה הלקוחות שלכם מחפשים

השלב השני שהוא חלק מחקר השוק שתעשו עבור העסק שלכם, תשאלו את עצמכם "מה הלקוח/ה רוצה?" הרי לקוח לא רק רוצה לקנות מוצר, היום אנחנו בעידן שחווית הקניה היא חלק בלתי נפרד. תענו על השאלה מה אתם נותנים ללקוחות שלכם יותר מהמתחרים. שירות, מחיר נמוך יותר, אחריות ארוכה יותר וכן הלאה. הבנת צרכים של לקוחותיכם אתם ממוקדים יותר וזה מה שיוביל אתכם למכירות רבות וטובות יותר. קראו גם על: בניית אתר למסעדה.

להבין איפה אתם נבדלים מהמתחרים

השלב השלישי, להיות שונה ומיוחד זה בדיוק מה שאתם רוצים להיות במיוחד כשיש מתחרים רבים ברשת. כדי שאנשים המחפשים שירות כזה או אחר או מוצר שאתם מוכרים כמו רבים אחרים, עליכם למשוך את שימת ליבו של הגולש ברשת. תמצאו את הנקודות שבהן אתם השונים ואיפה אתם נותנים יותר מהמתחרים שלכם והדגישו אותן באתר שלכם, זה לא הזמן להיות צנועים.

לסיכום, עברנו כאן על שלושת השלבים החשובים להבנת צרכים, הן של הלקוח והן של העסק שלכם. השקיעו זמן ומחשבה על ההגדרות הללו, ככל שתהיו יותר מדויקים כך תראו תוצאות טובות ומהירות יותר. הראו מקצועיים, תבנו אתר שמושך את העין ויוצר עניין עבור הגולשים וחשוב שתתנו להם ערך מוסף ולא רק יופי.

תוכן עניינים
באמנות כמו באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה.
אנו יוצרים מדי יום למאות מלקחותנו עיצובים ואתרים מדהימים ואיכותיים.
אוהבים את זה חריף!
זה לא מעניין אם זה לא חריף.
קידום אתרים
קידום אתרים לעסקים ולעורכי דין

קידום אתרים לעסקים ולעורכי דין  – בעולם התחרותי של היום, גם בעלי עסקים וגם עורכי דין לא יכולים לשגשג ללא אתר אינטרנט. אבל בניית אתר