אנחנו סוכנות קריאיטיב המתמחה בבניית מותג, יצירת שפה גרפית ייחודית, תדמית, חוויות דיגיטל ואסטרטגיה שיווקית

תן לנו להפוך את העסק שלך לחריף מאוד

קחו אותנו אנחנו חריפים אש

פרסום בגוגל: טיפים לפרסום בעלי מקצוע

רוב האנשים שמחפשים בעלי מקצוע, לדוגמה אינסטלטור, חשמלאי או טכנאי מזגנים, נכנסים לגוגל כדי לחפש אתרים והמלצות על איש מקצוע מנוסה ואמין. כיום, בעלי מקצוע לא יכולים להסתפק רק בכרטיס דיגיטלי לעסק שלהם הנמצא באינדקס של בעלי מקצוע, וכדי לזכות בפניות רבות עליהם להשקיע בפרסום ממומן בגוגל.

פרסום בגוגל מתאים לכל בעלי המקצוע, אפשר לתכנן קמפיין מנצח בעלות משתלמת. באמצעות ניהול קמפיין בצורה מקצועית אפשר להגיע לקהלי יעד מוגדרים מראש בהתאם לאזורי השירות של העסק, לקבל פניות רבות דרך האתר או באמצעות דף נחיתה ייעודי, להגדיל מכירות ולשפר את התוצאות העסקיות.

השימוש בגוגל ככלי למציאת מידע הולך וגובר

בשנים האחרונות מנוע החיפוש גוגל הפך למקור המידע הפופולרי והחשוב ביותר. גוגל הוא מנוע החיפוש המוביל בארץ ובעולם, הוא הפך לשליט הבלתי מעורער בתחום החיפוש באינטרנט, וכולם נעזרים בגוגל למציאת מידע, שירותים ותוכן. בנוסף, גוגל מציע מערכת פרסום מתקדמת המאפשרת למפרסמים לזכות בחשיפה עצומה וממוקדת וליהנות מפניות רבות לעסק.

יחד עם זאת, חשוב לזכור כי פרסום ב Google מחייב ידע וניסיון, וכדי לנהל קמפיינים שבאמת עובדים עבור בעלי מקצוע מומלץ לפנות לחברה מקצועית המתמחה בפרסום עסקים קטנים ובעלי מקצוע.

טיפים לפרסום יעיל בגוגל עבור בעלי מקצוע

בעלי מקצוע המעוניינים לפרסם בגוגל כדי לזכות בחשיפה רחבה ובפניות רבות יכולים להחליט האם לתכנן ולנהל את הקמפיינים בגוגל לבד או להעסיק חברה מקצועית במיקור חוץ. לא מעט בעלי עסקים ניסו לפרסם בעצמם בגוגל ורובם נכשלו והתאכזבו מהתוצאות של הפרסום, לכן כדאי לקרוא את הטיפים הבאים כדי להפיק קמפיינים מנצחים שמביאים לתוצאות הרצויות:

  • מחקר מילות מפתח – מערכת הפרסום של גוגל מבוססת על מילות מפתח שהגולש מקליד בחלונית החיפוש, בהתאם לשאילתה של הגולש גוגל מציג את מודעות הפרסום הרלוונטיות ביותר. חשוב להשקיע במחקר מילות מפתח, כדאי לנהל קמפיין נפרד לכל ביטוי לצורך ניתוח ומעקב, ובתחום הפרסום של בעלי מקצוע מומלץ לשלב ביטויי זנב ארוך, לדוגמה במקום ביטוי פופולרי כמו אינסטלטור באשדוד כדאי להשתמש בביטוי כמו אינסטלטור מומחה לפתיחת סתימות.
  • אזורי שירות – אין טעם להציג את מודעת הפרסום של בעל מקצוע בפני לקוחות הגרים באזורים בהם הוא לא מציע שירות. יש לאפיין היטב את קהל היעד ולהגדיר בפני מי להציג את מודעות הפרסום. לכן, אם בעל מקצוע מסוים מספק שירות רק בנהריה, יש למקד את המודעה כך שתוצג רק בפני לקוחות פוטנציאליים מהאזור.
  • תזמון הצגת המודעה – מערכת הפרסום של גוגל פועלת 24/7, אך בעלי מקצוע לא צריכים לפרסם מעבר לשעות הפעילות של העסק כיוון שמדובר בפרסום לא אפקטיבי עבורם.
  • לפרסם במובייל – רוב הלקוחות מגיעים כיום לבעלי המקצוע באמצעות חיפוש בגוגל במכשיר הנייד שלהם, לכן חשוב להציג את מודעות הפרסום בפני גולשים המגיעים מהמובייל ולא רק מהמחשב.
  • דף נחיתה מושקע – מומלץ להשקיע בדף נחיתה מעוצב עם תוכן שיווקי וטופס להשארת פרטים.
  • פרסום מתקדמים – מערכת הפרסום של גוגל כוללת כלים מתקדים המתאימים במיוחד לבעלי מקצוע, למשל רימרקטינג, כלומר שיווק מחדש.

לסיכום, פרסום ב Google מתאים לכל בעלי המקצוע, עם זאת כדי להשיג את התוצאות הרצויות מומלץ לנהל את הקמפיינים בעזרת אנשי מקצוע מנוסים.

למידע נוסף קראו גם על: פרסום בפייסבוק – יתרונות וחסרונות

תוכן עניינים
באמנות כמו באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה.
אנו יוצרים מדי יום למאות מלקחותנו עיצובים ואתרים מדהימים ואיכותיים.
אוהבים את זה חריף!
זה לא מעניין אם זה לא חריף.
פרסום בפייסבוק
פרסום בפייסבוק: יתרונות וחסרונות

פייסבוק נחשבת לרשת החברתית הגדולה והמובילה בישראל ובכל העולם. מיליוני ישראלים מבלים בפייסבוק מידי יום, לכן חשוב לנצל את המדיה לצורך פרסום ושיווק העסק שלכם.