אנחנו סוכנות קריאיטיב המתמחה בבניית מותג, יצירת שפה גרפית ייחודית, תדמית, חוויות דיגיטל ואסטרטגיה שיווקית

תן לנו להפוך את העסק שלך לחריף מאוד

קחו אותנו אנחנו חריפים אש

מה ההבדל בין בניית אתרי תדמית לחנויות וירטואליות?

הקמת העסק לכשעצמה לא תביא לכם הצלחה, לקוחות או הכנסה טובה. בעל עסק, בעיקר בעל עסק קטן, צריך לעבור יום וליל על מיתוג נכון של העסק שלו ועל הרחבת החשיפה של העסק לקהל הרחב. לשמחתם של אותם בעלי עסקים, האינטרנט נחשב כיום לערוץ התקשורת המוביל והפופולרי ביותר והוא מספק לנו מגוון רחב של אפשרויות פרסום כדי לשווק ולקדם את העסק שלנו והמוצרים/השירות בו. הכול מתחיל מבניית האתר שלכם. אז אם אתם רוצים לבנות אתר חדש לעסק שלכם ולא יודעים אם בניית אתרי תדמית היא השירות שאתם מחפשים או דווקא בניית חנויות וירטואליות אז אנחנו כאן כדי לעשות לכם מעט סדר.

מהי מטרת האתר?

ראשית חשבו מהי מטרת האתר שלכם. כמובן שבשני המקרים הקמת האתר נועדה כדי להגדיל את החשיפה לעסק ולהביא לקוחות. אולם אתר תדמית שונה במבנה שלו בפרמטרים רבים אחרים מחנות וירטואלית. חנויות וירטואליות בנויות היום בצורה כזו שהן מבליטות את המוצרים המוצגים באתר, מאפשרות גם מנוע חיפוש פנימי לחיפוש וסינון תוצאות מהמוצרים באתר ומאפשרות ללקוחות גם לבצע רכישה אונליין עם הזמן מהירה עד הבית. אתרי תדמית לעומת זאת מציגים יותר את החברה, הסמכות שלו ומידע עליה ועל שירותיה ומעודדים את הקהל ליצור קשר עם החברה בטלפון, בצ'אט או להשאיר פרטים באתר ולחכות לשיחה מנציג.

אתרי תדמית נראים כך:

בניית אתרי תדמית תכלול לרוב מספר עמודים ראשיים הקשורים לחברה ושירותיה. ישנם כמובן גם עמודים סטנדרטיים שטוב שיהיו בכל אתר, מכל סוג שהוא. כך למשל: דף אודות, דף יצירת קשר, תנאי שימוש ופטריות, עמוד שאלות/תשובות וכו'. באתר חנות הדגש יהיה קטגוריות המוצרים בתפריט, תתי קטגוריות והצגה של מוצרים. כאשר הבלוג של האתר למשל יוצג יותר בחדרי חדרים ולא בהכרח בעמוד ראשי בתפריט העליון. לעומת אתר תדמית שבו הבלוג משחק תפקיד מרכזי בבניין אמור עם הלקוחות והקרבתם לעסק.

תצוגת מוצרים/שירותים ואפשרויות רכישה/הנעה לפעולה:

בניית אתרי תדמית תשים דגש על שירותי החברה בדרך כלל, בעוד אתר חנות וירטואלית יכיל מוצרים. אותם מוצרים ניתן יהיה להוסיף לעגלת קניות וירטואלית באתר תחת המשתמש שלנו, לבצע רכישה מסודרת עם הזמנה עד בית הלקוח. אפשרויות יצירת הקשר באתר יהיו לצרכי תמיכה בעיקר. באתרי תדמית העסק יעודד יצירת קשר או השארת פרטים כדי לספק ללקוח את השירות שבו הוא מתעניין.

אתרי תדמית ואתרי חנות – התאמה רספונסיבית של האתר וחוויית משתמש:

בניית אתרים רספונסיביים למובייל הכוונה היא אתרים המותאמים לגלישה במובייל ולמסכים בגדלים שונים. מכיוון שסמארטפונים הינם מכשירים ניידים בעלי מסכים בגדלים שונים וחצי מהגולשים באינטרנט עושים בהם שימוש, הרי שחשוב להתאים את האתר לגלישה באותם מכשירים. כך גם בנוגע למחשבים ניידים, טאבלטים ועוד. התאמה רספונסיבית של האתר חשובה גם באתרי תדמית וגם באתרי חנות וירטואלית.

תוכן עניינים
באמנות כמו באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה.
אנו יוצרים מדי יום למאות מלקחותנו עיצובים ואתרים מדהימים ואיכותיים.
אוהבים את זה חריף!
זה לא מעניין אם זה לא חריף.
בניית אתר למסעדה
בניית אתר למסעדה

בניית אתר למסעדה – ארוחה במסעדה היא ללא ספק אחד הבילויים המועדפים כמעט על כל אדם. לעתים רבות אין לנו כוח, חשק או הניידות לצאת